کد خبر : 1686037 | 06 خرداد 1399 ساعت 20:48 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان شخصا برای خرید ستاره هلندی دست به کار شد

احتمال دارد دنی فن دبیک در تابستان امسال لباس رئال مادرید را بر تن کند.

زیدان شخصا برای خرید ستاره هلندی دست به کار شد

به گزارش "ورزش سه"، نام دنی فن دبیک  دوباره در لیست خرید رئال مادرید قرار گرفته و این بار احتمال انتقال او به برنابئو بالاست. هافبک آژاکس تابستان گذشته نیز به شدت با رئال مادرید در تماس بود، اما در نهایت در آمستردام ماند. حالا نشریه Le10Sport گزارش می دهد که زین الدین زیدان بار دیگر علاقمند به انتقال دنی فن دبیک به برنابئو است و شخصا با او تماس گرفته تا در مورد آینده صحبت کند.

 

1499075

 

البته دنی فن دبیک هنوز هم گزینه دوم زیدان برای تقویت خط میانی است. سرمربی فرانسوی می خواهد زمینه انتقال پل پوگبا به برنابئو فراهم شود، اما شرایط موید آن است که در حال حاضر توافق با یونایتد برای انتقال دشوار است و یونایتد علیرغم شیوع ویروس کرونا و بحران های مالی نیز علاقه ای به کاهش رقم فروش پل پوگبا ندارد.

 

بنابراین رئال مادرید دوباره به خرید فن دبیک روی آورده است. آنها مدتهاست بازی های این هافبک هلندی و جوان را دنبال می کنند و خود فن دبیک نیز همواره تمایلش به انتقال به لالیگا را نشان داده است. با این حال فن دبیک پیشنهاداتی از تیم های لیگ برتری از جمله نیوکاسل هم دارد و رئال مادرید اگر خواهان این هافبک 25 ساله است، باید به زودی با آژاکس وارد مذاکره شود.

دیدگاه‌ها