کد خبر : 1686058 | 06 خرداد 1399 ساعت 23:12 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

ارلینگ هالند مرد بازی های بزرگ نیست؟ (عکس)

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند روز خوبی را در مقابل بایرن مونیخ سپری نکرد.


به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امیدوار بود تا با کسب برتری در استادیوم خالی از تماشاگر سیگنال ایدوناپارک، فاصله اش با بایرن مونیخ صد جدولی را به یک امتیاز کاهش دهد تا در هفته های آتی به قهرمانی در بوندیلیگا امیدوار باشد، اما در نهایت بایرن با تک گل تماشایی جاشوا کیمیچ موفق به کسب پیروزی شد.

 

اما بر خلاف انتظار، ارلینگ هالند در این دیدار نمایش ضعیفی داشت و در نهایت در اواخر نیمه دوم و در حالیکه به نظر می رسید مصدوم است میدان را ترک کرد. ارلینگ هالند در ثانیه های ابتدایی صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او روی خط توسط مدافعان بایرن مونیخ دفع شد و در ادامه بازی نیز اثر چندانی از این ستاره جوان در میدان مشخص نبود.

 

از زمان بازگشت فوتبال بعد از لغو موقت، ارلینگ هالند در سه بازی موفق به زدن یک گل شده و قادر به تکرار روزهای فوق العاده قبل از شیوع ویروس کرونا نبوده است. برخی معتقدند ارلینگ هالند در بازی های بزرگ مانند دیدار برگشت با لباس سالزبورگ مقابل لیورپول، مسابقه با پاری سن ژرمن و البته بازی امشب قادر به درخشش نیست و ستاره نروژی باید در آینده به فکر رفع این نقیصه باشد. نشریه بلیچر ریپورت نیز با انتشار طرحی جالب به شادی همیشگی ارلینگ هالند پرداخته و چهره مانوئل نویر که موفق به ثبت کلین شیت برابر او شد را طراحی کرد.

 

1499103

 

1499105

 

1499104

دیدگاه‌ها