کد خبر : 1686125 | 07 خرداد 1399 ساعت 11:50 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

رازداری سرمربی پورعلی گنجی درباره بازیکنان خارجی

سرمربی ایسلندی تیم العربی قطر موضع خود درقبال بازیکنان خارجی تیمش را تا پایان فصل فاش نخواهد کرد.

رازداری سرمربی پورعلی گنجی درباره بازیکنان خارجی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الوطن قطر امروز طی گزارشی به وضعیت تیم العربی این کشور پرداخته و نوشته که احتمال دارد در ترکیب بازیکنان و خصوصا نفرات خارجی با تصمیم سرمربی تغییراتی ایجاد شود.


این روزنامه نوشت: « هالگریمسون سرمربی ایسلندی العربی گزارش فنی کاملی از تیم و آخرین وضعیت بازیکنان در اختیار باشگاه قرار داده است اما استراتژی این مربی در خصوص بازیکنان خارجی هنوز مشخص نیست.»
الوطن همچنین اعلام کردده که سرمربی ایسلندی تا پایان فصل موضع خود درباره بازیکنان خارجی را اعلام خواهد نخواهد کرد. این درحالی است که بازیکنان خارجی تیم قطری از جمله مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی این تیم یکسال دیگر با العربی قرار دادند و مشخص نیست هالگریمسون چه استراتژی و تصمیمی درباره آنها خواهد گرفت. 


به نوشته روزنامه قطری سرمربی ایسلندی تلاش می‌کند تمرکز و آرامش تیمش را در رقابت برای رسیدن به جایگاه چهارم جدول همچنین صعود به فینال جام حذفی حفظ کند تا بتواند سهمیه حضور در مسابقات آسیایی را کسب کند. بر همین اساس سرمربی العربی برنامه‌های خودش را در پایان فصل افشا خواهد کرد که ممکن است تغییراتی در بین بازیکنان خارجی این تیم نیز ایجاد شود.

دیدگاه‌ها