کد خبر : 1686131 | 07 خرداد 1399 ساعت 12:24 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

از نیازمند تا دایی؛ شاگردان سرشناس آقا مجید

ستاره های فوتبال ایران در تیم منتخب جلالی

مجیدجلالی در نزدیک به 35 سال حضورش در عرصه مربیگری و حضور روی نیمکت 19 تیم مختلف شاگردان زیادی داشته است که بسیاری از آن ها نام های مطرحی هستند.

ستاره های فوتبال ایران در تیم منتخب جلالی

به گزارش" ورزش سه" مجید جلالی از سال 65 و در حالی که تنها سی سال سن داشت مربیگری را در تیم وحدت شروع و این تیم را تبدیل به یکی از تیم های جذاب باشگاه های تهران کرد. او بعد از آن در تیم های مختلفی کار کرد ؛از  زیر16 و زیر20 سال ملی ایران  تا پاس، فولاد، صبا، تراکتور، شهیدقندی، نساجی، پیکان ، سایپا، استقلال اهواز و .... و در در طول این سالها شاگردان زیادی داشته که یا در تیم های او ستاره شدند و یا مثل دوران پاس و تراکتور با ستاره های بزرگ کار کرده است. در وحدت او بازیکنانی مثل سیدمهدی ابطحی، مهرداد فیض اربابی و را داشت ، در تیم در پاس تهران با  جوادنکونام، آرش برهانی و یا تراکتور که او با ستاره های مطرحی به عنوان بازیکنانش کار کرد.


سرمربی این فصل گل گهر در یک گفت و گوی زنده اینستاگرامی با بهنام مددی در این مورد گفت:" من در طول سال های کارم با بازیکنانی کار کرده ام که خیلی ها از آن ها بازیکنان بزرگ فوتبال این مملکت شدند."


جلالی تیم منتخب شاگردانش را هم با روش 4-4-2 انتخاب کرده و گفت:" دروازه بان پیام نیازمند را انتخاب می کند. برای دفاع راست رضا مرتضی زاده و علی حمودی هستند که مرتضی زاده را فیکس بازی می دهم."


او افزود:" برای دفاع وسط افشین پیروانی، مهدی پاشازاده، سهراب بختیاری زاده و یحیی گل محمدی و خیلی های دیگر با من کار کرده اند. اما برای ترکیب اصلی افشین و یحیی را انتخاب می کنند. در دفاع چپ هم صادق ورمرزیار را می گذارم. او در دبیرستان ابوریحان که معلم بودم درس می خواند و درتیم مدرسه بود. بعدها مربی تیم نیروهای مسلح که شدم او را هم دعوت کردم."


اما خط هافبک منتخب شاگردان جلالی کاملا پرستاره است:" در هافبک وسط کریم باقری و حمید مطهری را بازی می دهم. برای هافبک راست هم انتخابم مهدی مهدوی کیا است. مهدی در تیم ملی جوانان و تیم نیروهای مسلح شاگردم بوده است. در هافبک چپ هم علی کریمی را انتخاب می کنم."
او برای بازی در خط حمله هم بهترین زوج خط حمله تاریخ فوتبال ملی ایران را انتخاب می کند:" برای خط حمله هم خدادادعزیزی و علی دایی انتخاب هایم هستند."

دیدگاه‌ها