کد خبر : 1686228 | 07 خرداد 1399 ساعت 19:04 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت های مبهم ستاره بلژیکی درباره ماندن در سیتی

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی می گوید که در صورت تایید محرومیت دو ساله این تیم از رقابت های اروپایی، این موضوع برای او بسیار دشوار و سخت خواهد بود.

صحبت های مبهم ستاره بلژیکی درباره ماندن در سیتی

به گزارش "ورزش سه"، اخیراً مشخص شد باشگاه منچسترسیتی به دلیل نقض قوانین مالی یوفا با مجازات سنگین مالی و مهم تر از آن محرومیت دوساله از حضور در رقابت‌های اروپایی از جمله چمپیونزلیگ روبرو شده است. این باشگاه انگلیسی درخواست تجدید نظر خود را به دادگاه عالی ورزش ارائه داده و قرار است که موضوع در این نهاد مورد بررسی قرار بگیرد.

 

باشگاه منچسترسیتی اما معتقد است که این حکم یوفا در پایان تغییر خواهد کرد و این موضوع را به بازیکنان خود نیز اطلاع داده است تا به نوعی از جدایی احتمالی ستاره های خود جلوگیری کرده باشد.

 

 

1495084

 

 

کوین دی بروین بازیکنی است که در تابستان سال ۲۰۱۵ با قراردادی به ارزش ۷۵ میلیون یورو از ولفسبورگ به منچسترسیتی پیوست. در حالی که شایعاتی درباره علاقه این بازیکن به ماندن در منچسترسیتی وجود دارد، خود دی بروین در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: " من فقط منتظر هستم. باشگاه به ما گفته که درخواست تجدید نظر آنها تقریباً به شکل صددرصدی مورد قبول قرار خواهد گرفت. بنابراین ما منتظر هستیم که ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

من به تیم اعتماد دارم اما با این حال دو سال دوری از رقابت‌های اروپایی بسیار دشوار خواهد بود. شاید اگر محرومیت یک سال باشد، خواهیم دید که چه اتفاق رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها