کد خبر : 1686241 | 07 خرداد 1399 ساعت 20:02 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان ابراهیموویچ نیامده به سوئد بازگشت

زلاتان ابراهیموویچ برای ادامه روند درمانی خود امروز ایتالیا را به مقصد سوئد ترک کرد.

زلاتان ابراهیموویچ نیامده به سوئد بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا، ستاره سوئدی میلان یعنی زلاتان ابراهیموویچ این کشور را ترک کرد و راهی سوئد شد. او حتی در یک بازی دوستانه نیز برای باشگاه همربی که اخیراً بخشی از سهام آن را خریداری کرده بود به میدان رفت تا نشان دهد که از آمادگی خوبی برخوردار است.

 

با این وجود ستاره سوئدی بعد از کش و قوس های فراوان به میلان بازگشت اما او طی روزهای گذشته در تمرینات روسونری دچار مصدومیت شدیدی شد و حتی برخی مدعی شدند این احتمال وجود دارد که زلاتان ادامه فصل را به طور کلی از دست بدهد.

 

 

1498939

 

 

بر اساس ادعای اسکای اسپورتس ایتالیا باشگاه میلان به زلاتان اجازه داده تا برای ادامه روند درمانی خود به کشورش یعنی سوئد بازگردد. او امروز صبح یک جلسه فیزیوتراپی را در کمپ میلان پشت سر گذاشت و بعد از آن ایتالیا را ترک کرد. گزارش ها حاکی از آن است که زلاتان هفته آینده به ایتالیا باز خواهد گشت و مجبور است که دوباره یک دوره قرنطینه را پشت سر بگذارد.

 

گفته می شود که زلاتان ابراهیموویچ حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود اما با این حال به نظر می رسد که درصورت مصدومیت از ناحیه تاندون، احتمال از دست رفتن کل فصل هم برای این ستاره سوئدی وجود دارد.

دیدگاه‌ها