کد خبر : 1686247 | 07 خرداد 1399 ساعت 20:39 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه های شماره یک برای خلق رکورد

بیرانوند در ارتفاع بیش از دو متر (عکس)

دروازه بان پرسپولیس در دور جدید تمرینات این تیم بسیار با نشاط و آماده است و به طوری که امروز در تمرین دست به یک حرکت خارق العاده است.

به گزارش" ورزش سه" این آخرین فصل حضور بیرانوند در پرسپولیس است هرچند خودش می گوید که روزی برمی گردد تا با این قهرمان آسیا شود با اینحال بیرو باید تا مدتی دیگر چمدانش را به مقصد بلژیک و باشگاه آنتورپ ببندد.


او سه فصل فوق العاده را در پرسپولیس داشته است ، سه قهرمانی در لیگ برتر ، فینال آسیا ، یک جام حذفی و موفقیت های شخصی زیادی که همراه این تیم کسب کرد. او در سال های حضورش در پرسپولیس تبدیل به دروازه بان اول فوتبال ایران شد و حالا ماجراجویی هایش را در بلژیک و فوتبال اروپا ادامه خواهد داد.


بی تردید رفتن بیرانوند می تواند چالش بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالات آتی باشد چرا که این تیم باید به دنبال جانشین دروازه بانی باشد که در سه فصل گذشته بهترین دروازه بان فوتبال ایران بوده است.


علی بیرو که هر چه گذشته حاشیه هایش کمتر و رشد فنی اش بیشتر شد ، اینروزها در تمرینات پرسپولیس هم بسیار باانگیزه است. او بارها گفته که تشنه قهرمانی با پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی است و آن وقت با رکوردی شاید دست نیافتنی این تیم را ترک کند.

 

1499328

 

او در تمرین امروز در یک حرکت جالب از روی سر داوود فنایی مربی دروازه بان های تیمشان یک پرش بسیار بلند انجام داد که نشان از آمادگی جسمانی و روحی او دارد. با توجه به اینکه قد داوود فنایی  187 سانتیمتر است می توان حدس زد که بیرانوند در حدود دو متر روی هوا پریده است.

دیدگاه‌ها