کد خبر : 1686279 | 08 خرداد 1399 ساعت 08:51 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

مربی ذوب آهن: ستاد کرونا بگوید بازی می‌کنیم

مربی ذوب آهن می‌گوید رادولوویچ به خاطر مشکلات هوایی فعلا نمی‌تواند به ایران بیاید.

مربی ذوب آهن: ستاد کرونا بگوید بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، حسن استکی مربی تیم ذوب آهن و دستیار رادولوویچ در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص آمادگی بازیکنان تیم ذوب آهن گفت: بازیکنان خودشان تمرینات انفرادی کرده‌اند و از نظر جسمانی تا حدی آماده هستند اما تمریناتی که با توپ انجام می‌دهیم متفاوت است و شاید یک مقدار گرفتگی عضله را در ابتدا داشته باشیم اما در کل مشکلی وجود ندارد و بازیکنان هم در این مدت آماده خواهند شد.

 

مربی ذوبی ها با اشاره به زمان داده شده برای تمرینات گفت: فکر میکنم زمان یک ماهه کافی است اما ای کاش ۴۵ روز بود تا خیالمان راحت می‌شد. چون الان همه تیم ها در دو سه گروه تمرین می‌کنند و این کار را سخت می‌کند، چون فوتبال یک ورزش تیمی است و همه باید در کنار هم در تمرین حاضر شویم تا به آن آمادگی و هماهنگی لازم برسیم. ما آماده برگزاری دو سه بازی تدارکاتی هستیم که یکی از آن ها مقابل سپاهان خواهد بود.

 

استکی درخصوص چمن ورزشگاه ملت نیز عنوان کرد: چمن ما وضعیت خوبی دارد و آقای قبادی که مسئول چمن است، عملکرد خوبی داشته و ما از این نظر مشکلی نداریم.

 

او درباره آغاز لیگ برتر و موضع ذوب آهن توضیح داد: اگر فدراسیون پزشکی ورزشی تایید کند، ما بازی می‌کنیم. باشگاه ها نباید در این باره نظر بدهند چون ستاد کرونا از همه ما سخت گیرتر است و وقتی چیزی بگوید یعنی همه جوانب را در نظر گرفته. این ستاد به لابی و این حرف ها کاری ندارد و اگر خطر نداشته باشد بازی ها را آغاز می‌کند. بازهم میگویم که باشگاه ها نباید در این باره صحبت کنند.

 

وی افزود: من این را قبول ندارم که می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود برای من نظر ستاد کرونا و دکتر خلیلیان در فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان یک پزشک اهمیت دارد. چون اون به جان آدم ها فکر می‌کند و به قهرمانی تیمی کاری ندارد، لطفا این حرف ها را کنار بگذارید.

 

حسن استکی درباره بازگشت رادولوویچ هم گفت: ما با او هماهنگ هستیم و طبق برنامه ای که داده تمرین میکنیم. باشگاه برای آقای رادولوویچ بلیت گرفته اما او فعلا نمی‌تواند بیاید و کارش سخت است. فکر میکنم ۷-۸ روز دیگر بیاید و در بازی سپاهان روی نیمکت ما بنشیند.

دیدگاه‌ها