کد خبر : 1686287 | 08 خرداد 1399 ساعت 09:49 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از اعلام نتایج آزمایش کوید-19

3 کرونایی در صنعت نفت؛ دو بازیکن یک کادر

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز بعد از دریافت پاسخ تست های کوید-19 بازیکنان و عوامل کادرفنی و اجرایی 3 مورد مشکوک به کرونا دارد.

3 کرونایی در صنعت نفت؛ دو بازیکن یک کادر

به گزارش" ورزش سه " صنعت نفت آبادان آخرین تیم لیگ برتری بود که تست های الزامی پروتکل بهداشتی مسابقات را انجام داد. براساس پزشک این باشگاه با اعلام نتایج آزمایش PCR ، تست سه عضو از اعضای این تیم مثبت بوده است. 


مهدی موسوی پزشک تیم نفت آبادان درخصوص نتیجه تست کرونای بازیکنان این باشگاه گفت: در راستای پروتکل اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون فوتبال ما در باشگاه صنعت نفت آبادان اولین مرحله تست کرونا از کلیه بازیکنان، مربیان و کادر اجرایی مطابق پروتکل تست گرفته شد که متأسفانه نتیجه آزمایش ۳ نفر مثبت بوده است.


او ادامه داد: این ۳ نفر متشکل از ۲ بازیکن و یک نفر از کادر اجرایی باشگاه هستند که مطابق دستورالعمل‌های اعلامی این افراد تا بهبودی نهایی و انجام تست مجدد از این افراد، آن‌ها قرنطینه می‌شوند.


پزشک تیم فوتبال صنعت نفت افزود: با توجه به اینکه تعداد بازیکنان تست مثبت ما کمتر از ۵ نفر است  ما تمرینات را با رعایت تمامی نکات بهداشتی و‌ضدعفونی کردن تمامی اماکن تمرینی از فردا پنجشنبه زیر نظر کادرفنی از سر می‌گیریم.

دیدگاه‌ها