کد خبر : 1686303 | 08 خرداد 1399 ساعت 11:40 | 36.4K بازدید | 3 دیدگاه

دیگو کسی را در حد این شماره نمی‌داند

مارادونا: پیراهن 10 آرژانتین تا ابد مال من است

دیگو مارادونا اسطوره بزرگ فوتبال آرژانتین می‌گوید پیراهن شماره 10 تیم ملی این کشور تا ابد متعلق به او خواهد بود.

مارادونا: پیراهن 10 آرژانتین تا ابد مال من است

به گزارش "ورزش سه"، دیگو مارادونا، اسطوره بزرگ فوتبال آرژانتین در حساب اینستاگرام خود ماجرایی جالب از دوران حضورش در تیم ملی این کشور را بازگو کرده و می‌گوید پیراهن شماره 10 آلبی‌سلسته تا ابد متعلق به او خواهد بود.

 

1499381

 

مارادونا در پست اینستاگرامی خود به یکی از بازیهای آرژانتین مقابل ونزوئلا اشاره کرده و گفت:" امروز سی و پنجمین سالگرد بازی حذفی مقابل ونزوئلا است. من چند روز پیش از آن دو بازی دوستانه دیگر مقابل پاراگوئه و شیلی انجام داده بودم. ولی این بعد از جام جهانی 82 اولین بازی رسمی من برای آلبی‌سلسته بود. در این سه سال غیبت از تیم ملی من هپاتیت گرفته بودم و قوزک پایم شکسته بود. آن موقع فیفا دی در کار نبود، باشگاه‌ها پاسپورت بازیکن را گرو می‌گرفتند و فدراسیون هم بهانه قبول نمی‌کرد".

 

مارادونا در ادامه گفت:" وقتی به ونزوئلا رفتیم در حال ورود به هتل یک نفر با لگد به ساق پایم کوبید. برای همین است که امروز به روزنامه‌نگارها می‌گویم شما نمی‌توانید بازیکنهای امروزی را با آن روزها مقایسه کنید. فوتبال حالا عوض شده و دنیا هم دنیای دیگری است. آن زمان چیزی به اسم بازی جوانمردانه وجود نداشت و بازیکن حریف با لگد از خجالت‌تان درمی‌آمد. مردم هم نمی‌پذیرفتند که تیم ملی جام جهانی نگیرد. این بود که بیلاردو در اولین سالهای مربی‌گری‌اش سعی می‌کرد فقط از بازیکنهایی که در باشگاه‌های آرژانتین بازی می‌کردند استفاده کند. پاسارلا، بورو و والدانو که در اروپا بودند دعوت نمی‌شدند".

 

1499383

 

مارادونا در پایان گفت:" همه اینها را گفتم که به شما بگویم من هرگز پیراهن تیم ملی آرژانتین را از تنم بیرون نمی‌آورم. به مردم دروغ نگویید. نگذارید قرنطینه روی شما تاثیر بگذارد. چون با اینکه من در برهه‌ای پیراهن شماره 10 را نداشتم ولی پیراهن شماره 10 آلبی‌سلسته تا ابد متعلق به من خواهد بود".

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها