کد خبر : 1686319 | 08 خرداد 1399 ساعت 13:00 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی سالزبورگ

لیورپول، ستاره ژاپنی را مفت خرید

سرمربی سالزبورگ از اقدام این باشگاه در فروش ستاره ژاپنی‌اش، مینامینو، به لیورپول انتقاد کرده و می‌گوید بدتر این است که او بسیار ارزان‌تر از قیمتش فروخته شده.

لیورپول، ستاره ژاپنی را مفت خرید

به گزارش "ورزش سه"، جسی مارش، سرمربی باشگاه سالزبورگ اتریش از اقدام این باشگاه برای فروش ستاره ژاپنی‌اش، تاکومی مینامینو، به لیورپول در ماه دسامبر سال گذشته به شدت انتقاد کرد و می‌گوید علاوه بر اینکه فروش او اشتباه بوده بیشتر از این بابت ناراحت است که مینامینو با قیمتی به مراتب کمتر از ارزش واقعی‌اش فروخته شده.

 

1499397

 

بعد از درخشش مینامینو با پیراهن سالزبورگ در لیگ قهرمانان، لیورپول به او ابراز تمایل کرد و موفق شد مهاجم ژاپنی را با پرداخت 8 میلیون یورو از باشگاه اتریشی خریداری کند. رقیب اصلی لیورپول در خرید مینامینو، منچستریونایتد بود که در این مبارزه شکست خورد.

 

لیورپول از استعداد خارق‌العاده مینامینو به خوبی آگاه بود چرا که در همین فصل در مرحله گروهی چمپیونزلیگ دو بار با سالزبورگ بازی کرده و او را شناخته بود.

 

1499396

 

جسی مارش سرمربی سالزبورگ در این باره گفت:" چیزی که درباره مینامینو برایم خیلی ناراحت‌کننده است این که لیورپول او را خیلی خیلی ارزان خرید. ولی این مساله‌ای است که به مدیران و بازار و معامله بازیکنها برمی‌گردد. ما در سالزبورگ تیم استعدادیابی و آکادمی عالی‌ای داریم و یکی از بازیکن‌سازترین تیمهای اروپایی هستیم".

 

 

دیدگاه‌ها