کد خبر : 1686335 | 08 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان سابق یونایتد

اشتباه‌ دخیا عادی است، اشمایکل هم اشتباه می‌کرد

ریموند فان در گو، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد با حمایت از داوید دخیا می‌گوید اشتباهات او طبیعی است و حتی پیتر اشمایکل هم کم مرتکب اشتباه نمی‌شده.

اشتباه‌ دخیا عادی است، اشمایکل هم اشتباه می‌کرد

 

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه داوید دخیا سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد از سوی هواداران این تیم با انتقادهای زیادی مواجه شده، ریموند فان در گو، دروازه‌بان سابق شیاطین سرخ به حمایت از او پرداخته و می‌گوید دخیا هنوز یک دروازه‌بان عالی است و اشتباه جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی یک دروازه‌بان است. او برای تایید حرفهایش حتی از پیتر اشمایکل سنگربان اسطوره‌ای یونایتد مثال آورده و می‌گوید او هم کم دچار اشتباه نشده.

 

1483032

 

فان در گو در گفتگو با تلویزیون منچستریونایتد در این باره گفت:" دخیا بی‌نظیر است. او ثابت کرده که یکی از بهترین دروازه‌بانهای انگلیس است. نه فقط برای یک سال، بلکه در طول یک دوره طولانی".

 

سنگربان سابق شیاطین سرخ در ادامه گفت:" دخیا فصل گذشته چند اشتباه داشت ولی این طبیعی است. او هم انسان است. در روزهایی که خود من برای یونایتد بازی می‌کردم، اولین بار که اشمایکل را دیدم به خودم گفتم او هرگز اشتباه نمی‌کنند. ولی در فصلی که موفق شدیم سه جام بدست بیاوریم، اشمایکل یک دوره بد داشت و من باورم نمی‌شد او چنین اشتباهاتی بکند".

 

998512

 

فان در گو در ادامه گفت:" دخیا بی‌نظیر است ولی می‌تواند اشتباه کند. مثل همه بازیکنان بزرگ. مردم می‌گویند یک بازیکن بزرگ هرگز نباید اشتباه کند ولی این مسخره است چون آنها هم انسان هستند".

 

 

 

دیدگاه‌ها