کد خبر : 1686392 | 08 خرداد 1399 ساعت 17:10 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

فن خال:

منچستر حتی یکی از بازیکنانی که خواستم را جذب نکرد

لوئیز فن خال سرمربی هلندی سابق منچستریونایتد در مصاحبه جدید خود سران این باشگاه را به باد انتقاد گرفت.

منچستر حتی یکی از بازیکنانی که خواستم را جذب نکرد

به گزارش "ورزش سه"، لوئی فن خال بین سال های 2014 تا 2016 هدایت شیاطین سرخ را برعهده داشت و با این تیم یک جام حذفی را نیز فتح کرد ولی تابستان 2016 جای خود را به ژوزه مورینیو داد.

فن خال در حالی یونایتد را ترک کرد که بسیاری معتقد بودند سبک بازی این تیم بسیار کسل کننده است. مربی هلندی اما در مصاحبه جدید خود فاش ساخت که حتی یکی از بازیکنانی که در فهرست خرید او بودند جذب نشدند و ناکامی ها را به گردن سران باشگاه انداخت.

 

 

 

 

فن خال به "Voetbal International" گفت:« یونایتد تیمی در حد قهرمانی نداشت. بازیکنانی بالای 30 سال یا حتی 35 سال در این تیم حاضر بودند و من اعلام کردم که قصد جوان گرایی دارم. سپس فهرستی به سران باشگاه دادم ولی متاسفانه هیچکدام از بازیکنان آن لیست جذب نشدند. در چنین شرایطی شما وارد یک فاز جدید می شوید و مجبورید برنامه های تان را تغییر دهید. این انتظاری نبود که از ثروتمندترین باشگاه دنیا داشتم.»

 

فن خال ادامه داد:« وقتی باشگاهی به این ثروتمندی هستید، باید بهترین های دنیا را جذب کنید نه گزینه های شماره هفت و هشت را. قطعا باشگاه های فروشنده هم می گویند یونایتد پول کافی دارد و بهتر است تا جایی که می توانیم از این تیم پول بگیریم. این چیزی است که در نقل و انتقالات بر سر یونایتد می آمد. بازیکنانی درجه دو در اختیارم قرار می دادند؛ بازیکنانی که در لیست من گزینه هفتم و هشتم بودند. برای هرکدام هم کلی پول هزینه می کردند ولی وقتی تیم بد نتیجه می گرفت، من به عنوان مربی قضاوت شده و محکوم می شدم.»

 

 

1113492

دیدگاه‌ها