کد خبر : 1686480 | 09 خرداد 1399 ساعت 09:24 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایجنت اشرف حکیمی و رونمایی از هدف ستاره مراکشی

مدیر برنامه اشرف حکیمی می‌گوید که هدف این بازیکن در نهایت بازی برای رئال مادرید است.

ایجنت اشرف حکیمی و رونمایی از هدف ستاره مراکشی

به گزارش "ورزش سه"، مدافع مراکشی رئال مادرید دو فصل گذشته را به شکل قرضی در دورتموند توپ زده است. اشرف حکیمی در فصل جدید عملکرد درخشانی در ترکیب تیم آلمانی ارائه داده و در ۲۸ بازی بوندسلیگا آمار ۴ گل و ۱۰ پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

طی هفته‌های گذشته صحبت های زیادی در رابطه با بازگشت احتمالی این بازیکن در پایان فصل به رئال مادرید مطرح بوده است. مدیربرنامه اشرف حکیمی یعنی آلخاندرو کامانو اما در این باره می گوید: " او در پایان فصل با رئال مادرید صحبت خواهد کرد. ما خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد اما اشرف می‌خواهد در هر بازی به میدان برود؛ مانند فصل جاری که اکثر مسابقات را به شکل ثابت بازی کرده است."

 

 

1477617

 

 

کامانو در ادامه گفت: " عجله ای وجود ندارد اما تنها ایده او این است که باعث پیشرفت تیمش شود و در هر بازی به میدان برود. گفتگوی ویژه ای با رئال مادرید در راه خواهد بود و ما هم نمی خواهیم خیلی از آنها فاصله بگیریم. بنابراین ما توافق خواهیم کرد که آیا او می ماند یا از رئال جدا خواهد شد. هدف این است که او روزی برای رئال مادرید بازی کند چرا که اشرف آنها را بهترین تیم دنیا می داند. این اتفاق ممکن است دیر یا زود رخ دهد اما هدف یکسان است و آن بازی برای بهترین تیم جهان به حساب می‌آید."

دیدگاه‌ها