کد خبر : 1686518 | 09 خرداد 1399 ساعت 12:40 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

اقدام مستقیم یورگن کلوپ برای جذب مدافع سنگالی

گفته می‌شود که یورگن کلوپ برای انتقال کالیدو کولیبالی به تیمش، شخصاً با این بازیکن مذاکره و صحبت کرده است.

اقدام مستقیم یورگن کلوپ برای جذب مدافع سنگالی

به گزارش "ورزش سه"، مدافع سنگالی ناپولی یکی از بهترین بازیکنان این تیم در سال های گذشته بوده و همواره عملکرد کم نوسانی را از خود ارائه داده است. اگر چه کولیبالی بخشی از فصل جاری را به دلیل مصدومیت از دست داده اما با این وجود او در ۱۵ بازی برای ناپولی به میدان رفته و عملکرد خوبی را هم ارائه داد.

 

در یکی دو فصل اخیر صحبت های زیادی در رابطه با احتمال جدایی مدافع سنگالی از ناپولی مطرح بوده است. کولیبالی حتی در نقل و انتقالات تابستانی گذشته تا آستانه جدایی از این تیم ایتالیایی نیز پیش رفت اما نهایتاً با مخالفت سران این باشگاه به رو به رو شد.

 

 

1413924

 

 

این مدافع ۲۸ ساله تا سال ۲۰۲۳ با باشگاه ناپولی قرارداد دارد اما بسیاری جدایی او از این تیم در نقل و انتقالات پیش رو را قطعی تلقی می کنند. همچنین گفته می‌شود که منچستر یونایتد و لیورپول دو مشتری جدی این مدافع به حساب می آیند.

 

حالا و در همین رابطه Le10Sport مدعی شده که سرمربی آلمانی لیورپول یعنی یورگن کلوپ به شخصه با کولیبالی درباره انتقالش به لیورپول صحبت کرده است. این منبع مدعی شده که کلوپ قصد دارد زوج ویرژیل فن دایک و کالیدو کولیبالی را در خط دفاعی خود تشکیل دهد؛ اتفاقی که در صورت رخ دادن می‌تواند خیال قرمزهای آنفیلد را در فاز دفاعی راحت کند.

دیدگاه‌ها