کد خبر : 1686572 | 09 خرداد 1399 ساعت 19:20 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان بامعرفت ما فقط 5 درصد دریافتی داشتند

داماش بالاخره تست کرونا می دهد!

سرمربی داماش گیلان ابراز امیدواری کرد با حل مشکلات این تیم، آنها در ادامه مسابقات بتوانند به نتایج مدنظر خود دست یابند.

داماش بالاخره تست کرونا می دهد!

 

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان داماش گیلان همچنان در انتظار پرداختی وعده داده شده از سوی مدیران این باشگاه هستند و این در حالیست که قرار است از هفته ابتدای هفته آینده تمرینات این تیم استارت بخورد. مازیار ربیعی فر، سرمربی داماش گیلان درباره شرایط تمرین این تیم گفت: تمرینات خود را از این هفته شروع خواهیم کرد‌. می دانیم که دیر شده اما علت آن این بود که شرایط برای انجام تست کرونا مهیا نبود که با لطف آقای حاجی پور و صحبت هایی که با دکتر سالاری داشتند قرار شد که در روزهای شنبه و یکشنبه آینده تست کرونا را انجام دهیم و بعد از آن به تمرینات تیمی برگردیم.

 

وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه و نگرانی بازینان در این ارتباط گفت: در این مدتی که تمرینات تعطیل بود از نظر  کیفیت بدنی بازیکنان اطلاع دقیق ندارم و باید در تمرینات آنها را ببینیم.

غیبت هواداران دیگر نگرانی اعضای این باشگاه است که در لیگ یک با حضور هواداران خاص خود همیشه زبانزد بوده‌اند: نبود هواداران به ما ضربه می زند. داماش تیمی پر هوادار است. هوادارانی که با عشق به استادیوم می آیند و در تمام طول بازی با تمام وجود تیمشان را حمایت می کنند. صادقانه بگویم دلگرمی اصلی من هواداران عزیز و به ویژه تیفوسی ها هستند.  ما و بازیکنان با معرفت داماش تمام تلاش خود را انجام می دهیم و برای شادی دل این هواداران می جنگیم. با این وجود قبلا هم در مصاحبه ها گفته ام اگر شرایط مهیا شود و آسیبی به زندگی فوتبال بازیکنان وارد نشود دوست دارم بازی ها دنبال شود. این به نظر ستاد کرونا بر می گردد و ما هم تابع تصمیم آنها هستیم.

 

ربیعی‌فر در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تمجید از بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان داماش امسال معرفت به خرج داده اند . آنها با شرف و با وجود هستند. بازیکنان ما  مطالبات خود را نگرفته اند و با وجود تنها دریافتی پنج درصدی اما برای تیم و برای هواداران با تمام توان زحمت کشیده اند.

 

سرمربی داماش در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره حمایت مسوولان استانی گفت: از مسئولان استان خواهش می کنم به تیمهای گیلانی کمک کنند. ما شرایط خوبی نداریم. آقای حاجی پور در چند سال اخیر برای این تیم هزینه کرده اند و زحمت زیادی کشیده اند و تا جایی که می دانم از گذشته بدهی ای به بازیکنان  ندارند. امسال اما شرایط خوب نیست و ایشان هم دلسرد شده اند و  چند ماهی  است که دور از تیم هستند و گویا همه چیز را واگذار کرده و دیگر خودشان مسئولیتی در این تیم ندارند. با ایشان جلسه داشتم و خواهش کردم که در این هشت بازی باقی مانده به تیم کمک کنند. ایشان جوابی ندادند اما جلسه دیگری نیز با ایشان خواهم داشت و امیدوارم جواب مثبت بدهند. پای صحبت ها و درد دلهای ایشان که بنشنید بنا به دلایلی دلسرد شده اند اما امیدوارم همه بتوانیم کمک کنیم و به ایشان دلگرمی را برگردانیم‌. از آقای حاجی پور خواهش میکنم که به عنوان پدر خانواده به این  تیم که خودشان آن را زنده کردند باز گردند، همین هماهنگی برای تست کرونا و حتی بلیط برگشت بازیکنان را هم ایشان زحمت کشیدند ، امیدوارم باز هم فرزندان خود را دریابند تا به امید خدا بتوانیم محبت بازیکنان را که با دریافتی ناچیز این همه برای تیم زحمت کشیده اند را جبران کنیم و بتوانیم مطالبات آنها را پرداخت کنیم‌‌.

 

دیدگاه‌ها