کد خبر : 1686601 | 09 خرداد 1399 ساعت 23:11 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

نقش محرمی در برد ۴ گله دینامو (عکس)

مدافع ایرانی دینامو زاگرب روی یکی از گل‌ها در جریان برتری تیمش مقابل اینتر زاپرسیچ تاثیرگذار بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم دینامو زاگرب که در حال آماده‌سازی برای شروع مجدد دوباره مسابقات است، در دیداری تدارکاتی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب(به وقت ایران) در استادیوم ماکسیمیر مقابل اینتر زاپرسیچ، تیم نهم جدول لیگ یک کرواسی رفت.

دینامو زاگرب که مثل مسابقه دوستانه اخیرش، در بازی امشب هم صادق محرمی را از ابتدا به‌عنوان مدافع راست در ترکیب داشت، در دقیقه ۱۱ با ضربه تماشایی ایوان مموت دروازه خود را باز شده دید، اما توانست در دقیقه ۱۷ روی ضربه ریباند شده پتکوویچ، توسط عامر گویاک به گل تساوی برسد.

 

1499740

 

در دقیقه ۳۶ آریان آدمی روی توپ ارسالی از کرنر و با ضربه سر گل دوم یاران محرمی را به ثمر رساند و در دقیقه ۴۹ هم دامیان کاژیور سومین گل دینامو زاگرب را وارد دروازه اینتر زاپرسیچ کرد.

 

محرمی بعد از فرارهای خطرناکی که در دیدار امشب از جناح راست زمین انجام می‌داد، در دقیقه ۶۵ با یک ارسال دقیق دروازه اینتر زاپرسیچ را تهدید کرد که دفع ناقص ملادان ماتکوویچ، گلر این تیم موجب شد تا توپ به میسلاو اورسیچ برسد و این بازیکن گل چهارم دینامو زاگرب را به نام خود ثبت کند.

 

1499739

 

هر ۱۱ بازیکن دینامو زاگرب در دقیقه ۷۸ از زمین بازی بیرون رفتند و صادق محرمی نیز جای خود را به پتار استویانوویچ داد. در نهایت این مسابقه با نتیجه ۴ بر یک به سود این تیم به پایان رسید.

دیدگاه‌ها