کد خبر : 1686604 | 09 خرداد 1399 ساعت 23:43 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

وعده نجومی مالک لاتزیو به بازیکنان

مالک لاتزیو به بازیکنان این تیم وعده داده که در صورت قهرمانی در این فصل سری آ به آنها پاداشی نجومی پرداخت خواهد کرد.

وعده نجومی مالک لاتزیو به بازیکنان

به گزارش "ورزش سه"، کلودیو لوتیتو، مالک ثروتمند باشگاه لاتزیو به بازیکنان این تیم قول داده در صورتیکه در پایان فصل جام قهرمانی سری آ را برای باشگاه فتح کنند پاداش مالی قابل توجهی در انتظارشان خواهد بود.

 

1499746

 

بر اساس گزارشها وعده لوتیتو به هر بازیکن لاتزیو در صورت فتح اسکودتو، پاداشی 400 هزار یورویی است. به این ترتیب او رویهم‌رفته 10 میلیون یورویی برای پرداخت به تیمش کنار گذاشته است.

 

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند لوتیتو حدود ده روز پیش در جلسه‌ای با بازیکنان لاتزیو وعده پرداخت این پاداش نجومی را در ازای قهرمانی‌شان در فصل جاری داده است. گفته می‌شود این وعده مالک لاتزیو موجب تعجب بازیکنان این تیم شده. رسانه‌ها می‌گویند در این باره که آیا این مبلغ بعد از کسر مالیات یا بدون کسر مالیات خواهد بود اطلاعی بدست نیاورده‌اند.

 

1470617

 

کوریره دلو اسپورت با انتشار این گزارش می‌گوید باید دید آیا این وعده مالی نجومی می‌تواند انگیزه ستاره‌های لاتزیو را در زمان شروع مجدد سری آ بیشتر کند یا نه. لاتزیو در حال حاضر که سری آ 26 هفته را پشت سر گذاشته تنها با اختلاف یک امتیاز پشت سر یوونتوس صدرنشین در رتبه دوم جدول لالیگا ایستاده است. یوونتوس و لاتزیو عملا تنها دو تیمی هستند که شانس قهرمانی واقعی دارند.

 

 

دیدگاه‌ها