کد خبر : 1686611 | 10 خرداد 1399 ساعت 00:55 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

یزدانی مشکلی برای مبارزه در المپیک نداشت

کیهانی: کریمی با همان کیفیت قبلی به کشتی برمی‌گردد

متخصص جراحی استخوان و مفاصل و فوق تخصص جراحی زانو گفت: علیرضا کریمی می‌تواند با همان کیفیت قبلی‌اش به میدان برگردد و به کشتی ادامه دهد.

کیهانی: کریمی با همان کیفیت قبلی به کشتی برمی‌گردد

 

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، دکتر سهراب کیهانی در مورد وضعیت حسن یزدانی در حالی که چند ماه از عمل مینیسک زانویش گذشته است، اظهار داشت: حسن مشکل خاصی ندارد و تمریناتش را بدون مشکل انجام می‌دهد.

 

متخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) و فوق تخصص جراحی زانو درباره آخرین وضعیت علیرضا کریمی که اواخر فروردین ماه رباط زانویش را جراحی کرد، گفت: عمل او خیلی خوب انجام شد. هیچ وقت نمی‌توانیم بگوییم زانوی جراحی شده، از زانوی سالمی که خدا داده است، بهتر می‌شود، اما چیزی که هست، میزان پارگی رباط او کامل بود و عملش بسیار خوب انجام شد و می‌تواند با همان کیفیت قبلی به کشتی‌اش ادامه دهد.

 

1494428

 

کیهانی راجع به زمان بازگشت کریمی به تشک، تأکید کرد: او این روزها دوران فیزیوتراپی را پشت سر می‌گذارد. کریمی دقیقاً شش ماه بعد از جراحی می‌تواند روی تشک برود و مسابقه دهد.

 

وی که عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی نیز هست، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اگر المپیک به تعویق نمی‌افتاد این دو می‌توانستند برای تیم ملی ایران کشتی بگیرند، تصریح کرد: حسن یزدانی مشکلی نداشت و با وضعیت قبلی می‌توانست کشتی بگیرد. حتی اگر المپیک به تعویق نمی‌افتاد، تا آغاز این مسابقات پایش کاملاً بهبود پیدا کرده بود، اما تعویق المپیک به نفع علیرضا کریمی تمام شد، چون پارگی رباطش کامل بود و حالا فرصت کافی برای بهبودی پس از جراحی را دارد.

 

کیهانی در مورد وضعیت کامران قاسمپور دیگر مدعی وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان نیز گفت: وضعیت او خوب است و زانویش نیاز به جراحی نداشت. قاسمپور مشکلی برای کشتی گرفتن ندارد.

دیدگاه‌ها