کد خبر : 1686682 | 10 خرداد 1399 ساعت 13:32 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند کاپیتان سابق آرسنال از لوئیز و شکودران

مارتین کیون، کاپیتان سابق آرسنال، معتقد است که داوید لوئیز باید در این تابستان از جمع توپچی ها جدا شود و شکودران مصطفی را فاقد کیفیت لازم برای بازی در این تیم دانست.

انتقاد تند کاپیتان سابق آرسنال از لوئیز و شکودران

به گزارش "ورزش سه"، لوئیز در تابستان سال گذشته را انتقالی 9 میلیون یورویی از چلسی به آرسنال پیوست و خیلی زود به یکی از بازیکنان اصلی تیم اونای امری تبدیل شد. این مدافع برزیلی جایگاهش در ترکیب اصلی را بعد از حضور میکل آرتتا هم حفظ کرد اما مشخص نیست که آرسنالی ها قصد تمدید قرارداد او را دارند یا نه.

کیون معتقد است که جدایی لوئیز برای بازسازی خط دفاعی آرسنال لازم است و مصطفی را هم در اندازه های بازی برای توپچی ها نمی داند.

او به تاک اسپورت گفت:" داوید لوئیز من را نگران می کند زیرا وقتی 9 میلیون یورو برای خرید او می دهید و 6 میلیون یورو هم دستمزد و فقط یک فصل او را نگه می دارید، مطمئن نیستم که این خیلی عاقلانه باشد.

آیا او مدافع مناسبی است؟ او می تواند در خط دفاعی چهار نفره بازی کند؟ بهترین بازی های او وقتی بود که چلسی با دفاع سه نفره، قهرمان لیگ برتر شد. این حساس ترین منطقه ای است که میکل آرتتا باید به آن سر و سامان بدهد.

 

1499853

 

هولدینگ مصدوم شد و سخت است که او را قضاوت کرد. او احتمالا شایسته یک فرصت دیگر است. فکر می کنم سوکراتیس می تواند مدافع مفیدی باشد اما می توانم عدم قطعیت تمدید قرارداد داوید لوئیز را درک کنم.

آیا آنها حالا آماده گرفتن تصمیمات کلیدی هستند؟ اگر داوید لوئیز پاسخ مشکلات تیم نیست، باید برود. او از بازی در کناره ها در دفاع چهار نفره لذت نمی برد. او معمولا روی بازیکنان حریف خطا می کند و مصطفی، هرچند آرتتا کمی بازی های بهتری از او گرفت، می دانیم که او در سطح خوبی نیست.

وقتی به یک تیم می روید، باید اثر خودتان را بگذارید و اگر نتوانید این کار را بکنید، باید دست های تان را بالا ببرید. فکر می کنم هر دو بازیکن این کار را انجام خواهند داد. نمی توانم همکاری طولانی مدتی بین آنها در خط دفاعی آرسنال ببینم."

دیدگاه‌ها