کد خبر : 1686683 | 10 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

پلیس: بازی‌های خانگی در مرسی‌ساید برگزار شود

لیورپول همچنان برای برگزاری دربی مرسی‌ساید در این شهر تلاش می‌کند و پلیس شهر با حمایت از این تیم می‌گوید با برگزاری دربی در آنفیلد یا گودیسون پارک مشکلی ندارد.

پلیس: بازی‌های خانگی در مرسی‌ساید برگزار شود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای بازی کردن در استادیوم خانگی‌اش آنفیلد در زمان شروع مجدد لیگ برتر تلاش می‌کند و پلیس بندر لیورپول با حمایت از این تلاشها اعلام کرده که با برگزاری مسابقات در دو استادیوم بزرگ این شهر، آنفیلد و گودیسون پارک مشکلی ندارد.

 

1499854

 

مقامات انگلیسی می‌گویند از ترس جمع شدن تماشاچیان در بیرون از استادیوم‌ها قصد دارند تعدادی از مسابقات آتی لیگ برتر را در ورزشگاه‌های بی‌طرف برگزار کنند. یکی از چنین بازی‌هایی که انتظار می‌رود چنین سرنوشتی در انتظارش باشد دربی مرسی‌ساید بین لیورپول و اورتون است. بازی‌ای که شاگردان کلوپ می‌توانند در آن قهرمانی‌شان را قطعی کنند.

 

1499855

 

پلیس بندر لیورپول حالا به حمایت از دو باشگاه این شهر،  لیورپول و اورتون، برخاسته و می‌گوید با برگزاری مسابقات خانگی در استادیومهای این دو تیم مشکلی ندارد. رئیس پلیس این شهر می‌گوید:" پلیس مرسی‌‌ساید آماده است همه شرایط امنیتی لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر در استادیومهای شهر را فراهم کند. ما هیچ اعتراضی به برگزاری بازی‌های خانگی دو باشگاه لیورپول و اورتون در استادیومهای خانگی این دو تیم نداریم. ما با هر دو باشگاه و گروه‌های هواداری آنها رابطه خوبی داریم و در زمان شروع لیگ برتر با آنها همکاری خواهیم داشت".

 

 

دیدگاه‌ها