کد خبر : 1686800 | 10 خرداد 1399 ساعت 21:21 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: لیورپول من چند قانون مشخص دارد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید که تیمش چند قانون مشخص و تعیین شده دارد.

کلوپ: لیورپول من چند قانون مشخص دارد

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ بعد از انتخاب به عنوان سرمربی لیورپول با این تیم به افتخارات زیادی دست یافت و توانست قرمزهای آنفیلد را به روزهای خوش گذشته بازگرداند. او تا به اینجا با لیورپول لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه ها را به دست آورده و حالا هم در آستانه قهرمان کردن این تیم در رقابت های لیگ برتر بعد از ۳۰ سال قرار دارد.

 

یورگن کلوپ حالا در مصاحبه‌ای صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است. سرمربی آلمانی لیورپول می‌گوید: " من ترجیح می دادم که ما با هر پیراهن متفاوتی به میدان می رفتیم اما همه با مشاهده سبک بازی ما می گفتند که اوه بله این لیورپول است. این همان چیزی است که ما سعی میکنیم به آن دست پیدا کنیم."

 

 

1498853

 

 

کلوپ در ادامه گفت: " ما چند قانون واضح در تیم‌مان داریم. اینکه می‌خواهیم چگونه بازی کنیم، چگونه دفاع کنیم، قصد داریم در چه منطقه ای دفاع کنیم و اینکه می‌خواهیم پاس ها را به چه سمتی ارسال نماییم. ما چقدر سرزنده هستیم؟ چقدر مثبت؟ چقدر شجاع؟

 

ما لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردیم اما ایده مهم من این بود که بهتر شویم و پیشرفت کنیم. اگر واقعاً متمرکز شویم و در چند زمینه پیشرفت کنیم می‌توانیم حتی بهتر از اینها باشیم."

دیدگاه‌ها