کد خبر : 1686809 | 10 خرداد 1399 ساعت 22:43 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

ریاض محرز:

وقتش رسیده فاتح لیگ قهرمانان شویم

ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی تیمش را مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان خواند.

وقتش رسیده فاتح لیگ قهرمانان شویم


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد ادامه این فصل لیگ قهرمانان در اواسط تابستان و در شرایطی متفاوت پیگیری خواهد شد. با توجه به حکم محرومیت دو ساله سیتی از شرکت در لیگ قهرمانان، آنها در فصل جاری انگیزه مضاعفی برای قهرمانی دارند و ریاض محرز مدعی شد همه شرایط برای موفقیت سیتیزن ها در اروپا فراهم است.

 

1462806

 

ریاض محرز گفت: "فکر می کنم این فصل زمان خوبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای منچسترسیتی است. ما تیم خوبی در اختیار داریم، سرمربی موفقی روی نیمکت است و همه چیز برای موفقیت سیتی فراهم است، بنابراین حالا زمان خوبی است که قهرمان اروپا شویم.

 

من نمی دانم که آیا ما بهترین تیم اروپا هستیم یا خیر، اما معتقدم به اندازه کافی خوب هستیم که می توانیم فاتح اروپا شویم. البته کسب موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا دشوار است و همه می خواهند قهرمانی در این رقابت ها را به دست آورند، بنابراین این یک نبرد بزرگ پیش روی ما خواهد بود.

 

دوران قرنطینه؟ مدت زمان طولانی بدون فوتبال سپری شد، اما حالا ما با شرایط سازگار شده ایم و دوباره تمرین می کنیم. با ادامه این شرایط، تمرین کردن در خانه موقعیتی است که ما باید به آن احترام بگذاریم. ما قدم به قدم در شرایط مناسب تری قرار می گیریم، من هیجان زده هستم و خوشحالم که دوباره هم تیمی ها و مربیان را می بینم. "

دیدگاه‌ها