کد خبر : 1687103 | 12 خرداد 1399 ساعت 12:55 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

مالک برشا

تونالی حاضر نیست به PSG یا بارسلونا برود

مالک باشگاه برشا می‌گوید ستاره پرخواهانش ساندرو تونالی به PSG و بارسلونا پاسخ منفی داده و به یکی از دو تیم یوونتوس یا اینترمیلان خواهد پیوست.

تونالی حاضر نیست به PSG یا بارسلونا برود

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمو سلینو مالک باشگاهه ایتالیایی برشا می‌گوید ستاره جوان و پرخواهان تیمش ساندرو تونالی که بسیاری از تیمهای بزرگ اروپایی خواهان جذب او در تابستان هستند، به باشگاه‌های PSG و بارسلونا پاسخ مثبت داده و یا به یوونتوس و یا به اینترمیلان خواهد پیوست.

 

 

1500295

 

 

ساندرو تونالی بعد از درخشش خارق‌العاده‌اش در سری آ مورد توجه تعدادی از بزرگترین باشگاه‌های اروپایی قرار دارد و گفته می‌شود امسال تابستان با قراردادی بزرگ راهی یک تیم بزرگ خواهد شد. در ایتالیا گفته می‌شود باشگاه‌های پاری سن ژرمن و بارسلونا به شدت به دنبال جذب او هستند اما دو تیم ایتالیایی اینترمیلان و یوونتوس هم شانس زیادی برای به خدمت گرفتن این اعجوبه ایتالیایی دارند.

 

سلینو، مالک باشگاه برشا به کوریره دلو اسپورت گفت:" ناصر الخلیفی رئیس PSG خیلی دوست دارد تونالی را به پاریس ببرد. او امروز برای من نامه نوشته. ولی تونالی دوست ندارد به فرانسه برود. او اینتر و یووه را ترجیح می‌دهد. دی‌لورنتیس مالک ناپولی برای او به من پیشنهاد 40 میلیون یورویی داده بود و فیورنتینا هم او را می‌خواهد. ولی سرنوشت او تقریبا مشخص شده".

 

مالک برشا در ادامه گفت:" بارسلونا پیش از بحران کرونا 65 میلیون یورو بعلاوه دو بازیکن جوان هیجان‌انگیز به جای تونالی پیشنهاد داده بود که یکی از آنها مدافع بود. کاتالانها از ما جوابی گرفتند که از آن خوش‌شان نیامده".

 

 

دیدگاه‌ها