کد خبر : 1687157 | 12 خرداد 1399 ساعت 17:10 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

الیور کان:

شاید بایرن هیچ خرید تابستانی انجام ندهد

اولیور کان عضو هیئت مدیره بایرن مونیخ احتمال عدم فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی را رد نکرد.

شاید بایرن هیچ خرید تابستانی انجام ندهد

به گزارش "ورزش سه"، الیور کان اسطوره بایرن مونیخ که سال ها درون دروازه بان تیم به میدان رفت و اکنون عضو هیئت مدیره باشگاه است، از سال 2022 قرار است به عنوان جانشین کارل هاینس رومینیگه در سمت مدیر اجرایی بایرن مشغول به کار شود.

 

 

1467384

 

 

کان در مصاحبه با اسکای 90 فاش ساخت که بایرن در مورد فعالیت در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو، تردیدهایی دارد. شیوع کرونا و محدود شدن منابع مالی تیم ها باعث شده تا وضعیت مبهمی بر نقل و انتقالات تابستانی حاکم شود و بسیاری از تیم ها در اندیشه معاوضه بازیکن هستند.

کان در این رابطه گفت:«در این اوضاع و احوال، همه چیز متفاوت با گذشته به نظر می رسد و مدیریت برخی مسائل، دیگر مثل سابق نیست. وقتی نقل و انتقالات شروع شود، به شخصه تردیدهایی جدی دارم و شاید اصلا به نقل و انتقالات ورود نکنیم. این یکی از گزینه های روی میز است. فعلا مثل دیگر باشگاه ها در حال بررسی شرایط هستیم. باشگاهی نمی بینم که از آمادگی مالی لازم برای نقل و انتقالی بزرگ برخوردار باشد.»

 

 

Kahn 'sceptical' about Bayern transfer talk amid Havertz and Sane ...

 

 

احتمال جذب کای هاورتز و لروی سانه:« قطعا هاورتز یک استعداد بزرگ است و یک بازیکن آینده دار ولی دلیل بر این نیست که ما علاقه مند به جذب او باشیم.  او با لورکوزن تا 2022 قرارداد دارد. لروی سانه هم با سیتی قرارداد دارد و مشکل بتوان در مورد بازیکنانی که تحت قرارداد با باشگاهی دیگر هستند، صحبت کرد.»

 

تمدید با بازیکنان:« قضیه تمدید با بازیکنان را خیلی جدی پیگیر هستیم و تقریبا با همه بازیکنان صحبت شده است. به خصوص دیوید آلابا و تیاگو. هر دو مدت هاست بازیکن بایرن هستند و از آنها رضایت کامل داریم. موضع باشگاه تمدید با این دو بازیکن و بازیکنانی است که قراردادشان رو به اتمام است.»

 

 

جذب الکساندر نوبل:« هیچ چیز بهتر از در اختیار داشتن دو دروازه بان خوب نیست. فعلا زمان قضوات کردن او نیست و برای این کار هنوز خیلی زود است. او باید ابتدا به بایرن ملحق شود و خودش را با شرایط وفق دهد. سپس باید منتظر روند پیشرفت او بمانیم.»

 

 

1500368

 

دیدگاه‌ها