کد خبر : 1687158 | 12 خرداد 1399 ساعت 16:54 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیم‌های دیگر تونل ضدعفونی دارند، ما الکل در جیب‌مان می‌گذاریم

تارتار: یکی از بازیکنانم افسردگی گرفته است!

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید تیمش با بدترین شرایط بهداشتی تمرینات را جلو می‌برد.

تارتار: یکی از بازیکنانم افسردگی گرفته است!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در حاشیه اردوی تیم نفت مسجدسلیمان در تهران عنوان کرد: بعد از اینکه تست های کرونا را پشت سر گذاشتیم تمرینات راشروع کردیم و خودمان را آماده می‌کنیم اما واقعا در شرایط ترس کارمان را جلو می‌بریم و این شرایط واقعا سخت است.


وی درباره اینکه تیمش امکانات بهداشتی در اختیار ندارد، بیان کرد:‌واقعا در لیگ برتر ما تبعیض وجود دارد. مسئولان باید به تیم هایی مثل ما که بضاعت ندارند کمک کنند. جان من با جان مربی یک تیم متمول و جان کادر و بازیکنانم با جان افرادی که در تیم‌های پولدار حضور دارند چه فرقی می‌کند؟ چرا باید با این شرایط تمرین کنیم و تیم هایی که شرایط مالی خوبی دارند از تونل ضد عفونی رد شوند و لحظه به لحظه مکان تمرینی‌شان ضد عفونی شود؟ما دیگر کار را همینطور عادی جلو می‌بریم و به خدا سپرده‌ایم. من خودم یک الکل در جیبم گذاشتم و دست‌هایم را ضد عفونی می‌کنم و بازیکنان نیز به همین شکل به شکل فردی بهداشت را رعایت می‌کنند.


سرمربی نفت درباره مثبت شدن تست کرونای یکی از بازیکنانش بیان کرد:‌ متاسفانه این بازیکن ما دارد افسردگی می‌گیرد. او هیچ علائمی ندارد اما تستش مثبت شده است. واقعا می‌شود همین الان لیگ را تمام کرد. تیم ها تا الان بر اساس لیاقت شان در جدول قرار گرفتند و وقتی امکانات وجود ندارد تعطیل کنند. جان ما از هرجامی مهم تر است.

دیدگاه‌ها