کد خبر : 1687229 | 12 خرداد 1399 ساعت 22:33 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

خولیو دانیل آکوستا:

لیونل مسی قطعا با لائوتارو تماس گرفته است

خولیو دانیل آکوستا، گلزن آرژانتینی در مورد احتمال انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا سخن گفت.

لیونل مسی قطعا با لائوتارو تماس گرفته است

به گزارش "ورزش سه"، اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر به بارسلونا وجود دارد و لیونل مسی نیز علاقمند به رخ دادن این اتفاق است. دانیل آکوستا، مهاجم گلزن تیم اتلتیکو بلانکا نیز شایعات تماس مسی با لائوتارو را تایید کرده است.

 

دانیل آکوستا به موندو دپورتیوو گفت: "نام پدر لائوتارو، پلووسا است و او یک نوع پدیده بود و همیشه کارگر بوده است. یادم می آید وقتی لائوتارو کوچک بود، او را با یک موتور سیکلت کوچک به جاهای مختلف می برد. آنها یک خانواده فوق العاده اند که سزاوار لذت بردن از همه چیز هستند.

 

1492872

 

من دوست داشتم بیشتر در کنار لائوتارو بازی کنم. اولین بار عملکرد او را از روی نیمکت تماشا کردم و من آن روز بازی نکردم. لائوتارو بعد از دقایقی موفق به گلزنی شد، اما من فقط دو یا سه بازی در کنار این بازیکن به میدان رفتم. در آرژانتین گفته می شود که لیونل مسی با لائوتارو تماس گرفته تا به او بگوید راهی بارسا شود و همه در مورد همین موضوع در باهیا صحبت می کنند.

 

بسیاری از شنیدن این خبر تعجب می کنند، اما به نظر من رخ دادن این اتفاق طبیعی است. آنها یکدیگر را می شناسند و در تیم ملی کنار هم بازی می کنند. بدیهی است که مسی به لائوتارو در مورد انتقال به بارسلونا صحبت کند و این یک راز نیست. البته این به معنای قطعیت انتقال لائوتارو به بارسلونا نیست، اما تماس آنها موضوعی طبیعی بوده است."

دیدگاه‌ها