کد خبر : 1687317 | 13 خرداد 1399 ساعت 14:35 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

هزینه اجزای پروتکل ها بالا است

مرفاوی: اعتراض نساجی یک تصمیم مدیریتی است

مدیرفنی نساجی می گوید اعتراض این باشگاه به شروع لیگ یک تصمیم مدیریتی است.

مرفاوی: اعتراض نساجی یک تصمیم مدیریتی است

صمد  مرفاوی در این باره به ورزش سه گفت: راستش اعتراض باشگاه نساجی یک تصمیم مدیریتی است و من فکر می کنم به هرحال به دلایلی مثل شرایط زیرساختی یا مالی مدیران باشگاه چنین تصمیمی گرفته اند.

 

او ادامه داد: راستش را بخواهید ما خیلی منظم تمرینات مان را پیگیری می کنیم و منتظر تصمیم نهایی هستیم. هر تصمیمی هم که مدیران باشگاه بگیرند باید اطاعت کنیم. حرف من این است که به عنوان اعضای کادرفنی  ما داریم کارمان را انجام می دهیم و مشکلی نیست.

 

مدیرفنی نساجی در مورد دلیل اعتراض مالک نساجی به آغاز بازی ها هم می گوید: راستش خودتان می دانید اجرای پروتکل های بهداشتی هزینه های زیای دارد، مالک باشگاه ما هم هواپیمایی وارش است و اوضاع پروازها خراب است. طبیعی است با این شرایط برگزاری لیگ هزینه زیادی را روی دست باشگاه ها می گذارد.

 

مرفاوی در پاسخ به این سوال که آیا از نظر او برگزاری لیگ برتر به صلاح است یا نه هم گفت:  اگر ضریب خطر پایین باشد ما هم دوست داریم چرخه فوتبال راه بیفتد، تعارف که نداریم، ما باید به سفر برویم و در فرودگاه و هتل باشیم و در شرایط فعلی این موضوع واقعا خطرناک است. اگر ضریب خطر پایین باشد ما هم دوست داریم بازی ها شروع شود، البته این را هم بگویم باید به زندگی در کرونا عادت کنیم و نمی شود تا همیشه فوتبال تعطیل باشد.

دیدگاه‌ها