کد خبر : 1687398 | 13 خرداد 1399 ساعت 20:25 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

بنزما: زیدان گفت از فوتبال لذت ببرید

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید برای آغاز لالیگا لحظه شماری می کند.

بنزما: زیدان گفت از فوتبال لذت ببرید

به گزارش "ورزش سه"، برنامه بازی ها لالیگا اعلام شده و قرار است از پایان ماه خرداد رقابت جذاب رئال مادرید و بارسلونا برای فتح لالیگا آغاز شود. رقابت تنگاتنگی که در حال حاضر بارسلونا با دو امتیاز اختلاف در صدر قرار دارد و رئال مادرید به دنبال این تیم است. کریم بنزما در مورد پیام زین الدین زیدان و البته انگیزه خودش برای آغاز دوباره بازی ها صحبت کرد.

 

1491498

 

کریم بنزما گفت: "ما کاملا خواهان برگزاری دوباره رقابت ها هستیم و نمی توانیم برای شروع بازی ها صبر کنیم. بازی اول در خانه برابر ایبار از اهمیت زیادی برخوردار است و ما با تمام توان به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود.

 

بازی کردن پشت درهای بسته متفاوت است زیرا ما همیشه هواداران را حامی خود می خواهیم، اما امیدوارم همه هواداران پای تلویزیون از ما حمایت کنند. ما می دانیم که باید در همه بازی ها پیروز شویم، این هدف برای ما و باشگاه بسیار مهم است و ما به سمت جلو پیش می رویم و همه به دنبال این هدف خواهیم بود. پیام زین الدین زیدان این است که از بازی کردن لذت ببریم. ما این هفته دوباره شروع به استفاده از توپ در تمرینات می کنیم. سپری کردن دو ماه بدون استفاده از توپ کار ساده ای نبود. اکنون در شرایط خوبی هستیم و به سختی کار خواهیم کرد. امروز یک دیدار تمرینی داشته و همه احساس خوبی داشتیم. ما به بازگشت به لالیگا نزدیک تر می شویم."

دیدگاه‌ها