کد خبر : 1687411 | 13 خرداد 1399 ساعت 20:55 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

وارد مرحله حساس واگذاری شدیم؛

سلطانی‌فر: سرمایه استقلال و پرسپولیس بیشتر می‌شود

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد با در اختیار گذاشتن استادیوم‌ها به دنبال افزایش سرمایه‌ی سرخابی‌ها هستند.

سلطانی‌فر: سرمایه استقلال و پرسپولیس بیشتر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مسعود سلطانی‌فر با اشاره به آخرین تصمیمات در راستای خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: بعد از ظهر امروز سه‌شنبه نیز در ادامه و استمرار جلسات منظم و مرتبی که همیشه با حضور مسؤولان سازمان خصوصی‌سازی، بورس و فرابورس و همچنین مدیران عامل و مدیران زیرمجموعه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و معاونین ذی‌ربط وزارت ورزش و جوانان برگزار کرده و موضوعات مربوط به روند خصوصی‌سازی دو باشگاه را پیگیری، رصد و پایش می‌کنیم، امروز هم تصمیماتی گرفتیم و قرار است اقدامات دیگری نیز در آینده انجام شود.

 

او ادامه داد: در دو، سه هفته اخیر روند اقدامات و کارهایی که باید در زمینه‌ی مستندسازی، بررسی حساب‌های مالی و ساماندهی بخش‌های مختلف دو باشگاه انجام می‌شد، با قوت و قدرت پیش می‌رود و با نظارتی که مسؤولان سازمان خصوصی‌سازی انجام می‌دهند، به مرور زمان به مراحل حساس و تعیین کننده‌ی ورود این دو باشگاه به بازار سرمایه می‌شویم.

 

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: طی دو تا سه ماه آینده و طبق برنامه‌ی زمان‌بندی‌ای که مصوب هیأت عالی واگذاری در هجدهم فروردین‌ماه ۹۹ شده است، پیش می‌رویم و کار فشرده و سنگینی داریم تا مابقی گزارش‌های مورد نیاز و اقداماتی که باید در زمینه‌ی تهیه اسناد و مدارک املاک دو باشگاه ازجمله ساختمان‌ها و ورزشگاه‌هایی که قرار است در اختیارشان گذاشته شود را داشته باشیم.

 

سلطانی‌فر با بیان اینکه با در اختیار گذاشتن این استادیوم‌ها، سرمایه دو باشگاه افزایش پیدا می‌کند، ابراز کرد: مطمئنا کار با همین قوت و قدرت ادامه پیدا می‌کند. مشاورین مالی و واگذاری را هم به کار گرفتیم تا بتوانیم مراحل بعدی کار را نیز با قوت و قدرت، در سقف زمانی و چارچوب برنامه‌ریزی‌ها پیش ببریم.

 

او عنوان کرد: هر سه‌شنبه در این خصوص جلسه داریم و در هر هفته اقداماتی که باید در طول یک هفته اخیر انجام می‌گرفت را مورد بررسی قرار می‌دهیم. همت جمعی خوبی در بین تمام دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به وجود آمده و امیدوار هستیم با تلاشی که انجام خواهد شد، در سقف زمانی که معین شده، این دو باشگاه را وارد بازار سرمایه کنیم.

دیدگاه‌ها