کد خبر : 1687412 | 13 خرداد 1399 ساعت 21:08 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق رئال مادرید در آستانه بازگشت به لالیگا

به نظر می‌رسد که وینگر اسپانیایی ناپولی و ستاره سابق رئال مادرید در آستانه بازگشت به لالیگا قرار دارد.

ستاره سابق رئال مادرید در آستانه بازگشت به لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حدود دو فصل نیمکت نشینی در رئال مادرید بود که خوزه ماریا کایخون نهایتاً در تابستان سال ۲۰۱۳ از این تیم جدا شد و به ناپولی پیوست. حالا اما حدود ۷ سال از حضور وینگر اسپانیایی در ناپولی می‌گذرد؛ این در حالی است که به نظر می رسد که این بازیکن به پایان کار خود در این تیم ایتالیایی نزدیک شده است.

 

 

1274517

 

 

بر اساس ادعای گاتزتا دلو اسپورت خوزه کایخون و باشگاه ناپولی هیچ تمایلی به تمدید قرارداد ندارند و بر اساس ادعای این منبع وینگر ۳۳ ساله و اسپانیایی به طور قطع در پایان فصل ناپولی را ترک خواهد کرد. از طرفی قرارداد این بازیکن با ناپولی در ماه ژوئن منقضی خواهد شد و او می تواند به شکل رایگان راهی هر تیم دیگری شود.

 

در همین رابطه اما گفته می‌شود که کایخون قصد دارد برای سال های پایانی فوتبال خود به لالیگا بازگردد. سویا و باشگاه سابق این بازیکن یعنی اسپانیول که در فاصله سالهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ در این تیم توپ می‌زد، مهم ترین مشتریان کایخون به حساب می‌آیند. با این حال تیم هایی نظیر رئال بتیس و ویارئال نیز علاقه مند به جذب این ستاره اسپانیایی هستند؛ بازیکنی که در این فصل ۳۲ بازی برای ناپولی انجام داده و موفق به ثبت آمار ۲ گل و ۹ پاس گل شده است.

دیدگاه‌ها