کد خبر : 1687413 | 13 خرداد 1399 ساعت 21:08 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ ترسی از هیچ تیمی نداریم؛

مصطفوی: استقلال جسورترین تیم ایران است

مربی استقلال تاکید کرد تنها دغدغه آنها حفظ سلامتی بازیکنان و خانواده‌هایشان است، وگرنه آماده بازی‌ها هستند.

مصطفوی: استقلال جسورترین تیم ایران است

به گزارش "ورزش سه"، صالح مصطفوی پس از تمرین عصر امروز استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب اظهار کرد: بازیکنان با حداکثر توان خود در تمرینات شرکت می‌کنند و بحث فاصله‌ی زمانی که بین تمرینات پیش آمد، روی آمادگی یک سری از بازیکنان تاثیر بیشتری گذاشته است.

 

او ادامه داد: کسانی که سابقه مصدومیت یا آسیب دیدگی‌هایی مثل پارگی رباط یا مفصلی شدید داشتند، فشار بیشتری تحمل می‌کنند، اما در مجموع کارمان را انجام می‌دهیم و امیدوار هستیم تا قبل از شروع مسابقات به شرایط ایده‌آل برسیم.

 

مربی استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان در جریان فشردگی مسابقات لیگ برتر از نظر بدنی دچار تحلیل می‌شوند، ابراز کرد: قطعا این موضوع تاثیرگذار روی آنها است ولی ما هم در مدت زمان تعطیلات تمهیداتی برای آمادگی بازیکنان در نظر گرفته بودیم که با تمرینات انفرادی از میزان اُفت بدنی بازیکنان کم کنیم.

 

مصطفوی تصریح کرد: اگر منظور ناراضی بودن ما از برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر است که صحبت کردن درباره آن لوث شده و نمی‌خواهم در این باره اظهار نظر کنم چون هر وقت ما در مورد سلامتی مردم صحبت کردیم، یک سری از دوستان ما را متهم به ترس از رقابت کردند.

 

او تاکید کرد: استقلال در تاریخ نشان داده که جسورترین باشگاه ایرانی در عرصه بین‌المللی و بازی‌های داخلی است؛ تعداد گل‌های فینال آسیای ما، از تعداد فینال خیلی از تیم‌ها بیشتر است. به همین منظور، تیم ما هیچ ترسی از هیچ رقابتی ندارد؛ تنها نگرانی ما حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایمان است. هر وقت هم راجع به این مسائل حرف زدیم، متهم به ترسو بودن شده‌ایم که واقعا برای این سری از دوستان متاسف هستم.

 

مربی استقلال در خصوص عدم بازگشت دستیار مجیدی و اضافه شدن یک دستیار به کادر فنی آبی‌ها ابراز کرد: این تصمیم را باید آقای مجیدی بگیرند. در حال حاضر من و آقای نامجومطلق  کمک‌های آقای مجیدی هستیم و هر کمکی از دستمان بربیاید، انجام می‌دهیم و با حداکثر توانمان کار می‌کنیم. اگر آقای مجیدی تشخیص دهند دستیار جدیدی نیاز است، ما نیز استقبال می‌کنیم.

دیدگاه‌ها