کد خبر : 1687421 | 13 خرداد 1399 ساعت 21:30 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید اینیستا از ستاره جنگنده بارسلونا

آندرس اینیستا، اسطوره باشگاه بارسلونا در مورد دو بازیکنان شیلیایی این تیم صحبت کرد.

تمجید اینیستا از ستاره جنگنده بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در سال های اخیر بازیکنانی چون آرتورو ویدال، الکسیس سانچس و کلودیو براوو را از شیلی جذب کرده و به بازیکنان اهل کشور علاقه قابل توجهی نشان داده است. آندرس اینیستا مدعی شد بازیکنی مانند ویدال به درد بارسلونا می خورد و همچنین هواداران این باشگاه خاطرات خوبی از الکسیس سانچس دارند.

 

1467788

 

آندرس اینیستا گفت: "در مورد سبک بازی بارسا هر کس عقیده خود را دارد، اما قطعا بازیکن بزرگی مانند ویدال نشان داده که در ترکیب این تیم جایگاه ویژه ای دارد و او همیشه با کیفیت خود به تیم کمک می کند. آرتورو ویدال یک حریف بسیار پیچیده است. ویدال به خوبی با دیگر بازیکنان هماهنگ می شود و از نظر فیزیکی نیز بازیکنی قدرتمند به شمار می آید. ویدال از نظر تکنیکی نیز به درد تیمی مانند بارسلونا می خورد و من معتقدم تیم های بزرگ باید بازیکنانی با قابلیت های متنوع در ترکیب داشته باشند.

 

الکسیس سانچس نیز بازیکن بسیار خوبی بود و از کیفیت بالایی برخوردار است، اما باید بدانیم که بازی کردن در بارسلونا هرگز آسان نیست . هر بازیکنی زمان زیادی را برای هماهنگ شدن با دیگر بازیکنان نیاز دارند، اما سانچس باید از دوران حضور در نوکمپ رضایت داشته باشد، زیرا دیگر بازیکنان و هواداران خاطرات خوبی از او دارند."

دیدگاه‌ها