کد خبر : 1687433 | 13 خرداد 1399 ساعت 22:43 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

مرادی: برای انتخاب سرمربی ایرانی، اشتراک نظر وجود دارد

مشاور عالی فدراسیون والیبال، گفت: برای انتخاب سرمربی تیم ملی، اشتراک نظر در بین کارشناسان و متخصصان وجود دارد و تقریبا کسی با انتخاب مربی ایرانی، مخالف نیست.

مرادی: برای انتخاب سرمربی ایرانی، اشتراک نظر وجود دارد

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، وحید مرادی در نشست هیات رئیسه فدراسیون که عصر امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، افزود: انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال، موضوعی مهم است و تصمیم‌گیری درباره آن بر اساس نتایج چند نشست و سمینار هم‌اندیشی، سخت است.


وی با بیان این که برای انتخاب سرمربی تیم ملی، اشتراک نظر در بین کارشناسان و متخصصان وجود دارد و تقریبا کسی با انتخاب مربی ایران مخالف نیست، تاکید کرد: اما در شرایطی هستیم که به دلیل بحث‌های مدیریتی، دوراندیشی و مباحث پاسخ‌گویی به افکار عمومی و مردم، باید به‌صورت ویژه به آن توجه و پرداخته شود. برای انتخاب سرمربی تیم ملی، باید به همه زوایای آن توجه شود.


مشاور عالی فدراسیون والیبال تاکید کرد: المپیک پیش رو، یک فرصت مناسب برای حضور مربیان ایرانی در المپیک است اما باید این موضوع را نیز مد نظر قرار دهیم که اگر تیم ایران با مربی ایرانی به نتیجه مورد نظر دست نیافت، آیا رسانه‌ها و افکار عمومی، فدراسیون را برای این تصمیم همراهی خواهند کرد؟


وی تصریح کرد: اگر بتوانیم در این حوزه، مدیریت و تعادل ایجاد کنیم، استفاده از مربی ایرانی بهترین گزینه است. به نظر من باید با تدبیر درباره سرمربی تیم ملی والیبال تصمیم‌گیری کنیم.


مرادی تاکید کرد: در مجموع، استفاده از مربی ایرانی در المپیک توکیو، فرصت مناسبی است تا برای آینده والیبال و استفاده از توان مربیان ایرانی نیز به تجربه لازم دست یابیم، اما واقعا تصمیم‌گیری درباره سرمربی آینده تیم ملی، نکات بسیار ظریف دارد و باید به همه آن‌ها توجه کرد.

دیدگاه‌ها