کد خبر : 1687441 | 13 خرداد 1399 ساعت 23:35 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی از تیم ملی جوانان جدا شد

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی جوانان از این تیم جدا شد و در روزهای آتی باید منتظر اعلام نام سرمربی جدید این تیم از سوی فدراسیون فوتبال باشیم.

پورموسوی از تیم ملی جوانان جدا شد 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان با هدایت سرمربی سابق فولاد در بازی های مقدماتی جام ملت ها که در استادیوم پاس تهران برگزار شد با سه پیروزی و کسب 9 امتیاز و 9 گل زده و بدون گل خورده در برابر تیم های امارات – نپال و قرقیزستان با اقتدار و به عنوان سر گروه به جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی صعود کرد که این بازی ها مهر ماه در تاشکند برگزار می شود و چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی بازی ها به جام جهانی صعود خواهند کرد. 

 

تیم ملی جوانان پیش از این در بازی های مقدماتی حذف شده بود و به همین خاطر اینبار در قرعه کشی بازی ها در سید چهار قرار گرفته است. در ماه های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات تیم ملی جوانان متوقف شده بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که بازی های جوانان در موعد مقرر برگزار می شود و با توجه به ماه های از دست رفته به خاطر ویروس کرونا تیم ملی جوانان به منظور صعود به جام جهانی باید فشرده تمرین کند و از سویی بازی های تدارکاتی خوبی را پشت سر بگذارد. سیروس پورموسوی – سرمربی تیم ملی جوانان که تا پایان بازی های مقدماتی با تیم ملی جوانان قرارداد داشت در اسفند ماه جدایی خود را از تیم ملی جوانان به طور رسمی اعلام کرد و گویی به دنبال بازگشت به فضای مربیگری در لیگ برتر است. 

 

سرمربی تیم ملی جوانان که در پایان بازی های مقدماتی جام ملت ها هم در یکی دو اردو این تیم را تمرین داد در گفتگو با خبرنگار ما در اهواز این خبر را تایید کرد و گفت:« از فدراسیون فوتبال در برهه ای که به من اعتماد کرد و هدایت تیم ملی جوانان را به من محول کرد تشکر می کنم. هدایت تیم ملی برای من افتخار بود و در ماه های حضور در این تیم تلاش کردم یک تیم خوب و آینده دار بسازم. البته با کمک دستیارانم و هم چنین مربیانی که در باشگاه ها صادقانه تلاش می کنند. خوشحالم که تیم ملی جوانان با اقتدار به جام ملت ها صعود کرد و با شناختی که از بچه های خوب این تیم دارم مطمئن هستم آنها آینده روشنی پیش رو دارند. هر چند باید به خوبی حمایت شوند. دلایل جدایی ام برای خودم قابل احترام است و با تشکر از همه دوستانی که به من کمک کردند برای تیم ملی جوانان آرزوی موفقیت می کنم. برنامه آینده ام بازگشت به لیگ است و اینبارقطعا با تجربه تر از گذشته کار خواهم کرد.

دیدگاه‌ها