کد خبر : 1687442 | 13 خرداد 1399 ساعت 23:40 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

به این دلیل لوکا مودریچ دیگر راهی میلان نمی شود

به نظر می رسد که جدایی زونی زونیمیر بوبان از میلان باعث شده انتقال احتمالی لوکا مودریچ به این تیم در نقل و انتقالات پیش رو به طور کامل منتفی شود.

به این دلیل لوکا مودریچ دیگر راهی میلان نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، حالا حدود ۸ سال از حضور لوکا مودریچ در باشگاه رئال مادرید می گذارد. این ستاره کروات در فصول اخیر روزهای درخشانی را در لوس بلانکوس سپری کرد و حتی در سال ۲۰۱۸ جایزه توپ طلا را از آن خود کرد تا پس از سال‌ها به سلطه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پایان داده باشد.

 

 

1498170

 

 

هافبک کروات لوس بلانکوس اما حالا ۳۴ ساله شده و به نظر می‌رسد که سال ها و شاید روزهای پایانی خود را در این تیم پشت سر می‌گذارد. در نقل و انتقالات تابستانی گذشته نیز شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی مودریچ از رئال مطرح شد و حتی گفته شد که این بازیکن در آستانه حضور در میلان قرار دارد اما نهایتا در سانتیاگو برنابئو ماندگار شد.

 

بعد از منتفی شدن انتقال مودریچ به میلان در نقل و انتقالات تابستانی گذشته گفته شد که این بازیکن به مدیر وقت میلان یعنی زونیمیر بوبان قول داده که در نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۰ راهی روسونری شود. با این حال و در همین رابطه اما کالچیو مرکاتو مدعی شده که اخراج بوبان از میلان معادلات را در رابطه با مودریچ به هم زده و به احتمال فراوان این هافبک کروات تا پایان قراردادش یعنی ۲۰۲۱ در رئال ماندگار خواهد شد.

دیدگاه‌ها