کد خبر : 1687603 | 14 خرداد 1399 ساعت 23:30 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

PSG به دنبال گران ترین انتقال تابستانی

ممکن است پاری سن ژرمن مقصد بعدی ستاره 27 ساله شیاطین سرخ لقب گیرد.

PSG به دنبال گران ترین انتقال تابستانی

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد روزهای حضور پل پوگبا فرانسوی در اولدترافورد به اتمام رسیده و منچستریونایتد امسال آماده فروش این بازیکن به پاری سن ژرمن است. نشریه دیلی میل مدعی شد در صورت تمایل فرانسوی ها به خرید پوگبا آنها باید مبلغی در حدود 130 میلیون پوند به یونایتد پرداخت کنند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات مالی ناشی از آن، به احتمال فراوان گرانقیمت ترین انتقال تابستانی را رقم خواهد زد.

 

1499845

 

پل پوگبا نیز بی میل به رفتن به پاری سن ژرمن نیست و دوست دارد در کنار ستاره هایی چون کیلیان امباپه، نیمار و البته بازیکن سابق یونایتد یعنی آنخل دی ماریا همبازی شود. از تابستان گذشته بارها اخباری در مورد احتمال رفتن پوگبا از اولدترافورد منتشر شده و خود این بازیکن نیز اعتراف کرد به یک چالش جدید علاقمند است.

 

این در حالیست که در ماه های اخیر بارها نام تیم هایی چون رئال مادرید یا یوونتوس به عنوان مقصد احتمالی پل پوگبا منتشر شده بود، اما یونایتد علاقه ای به فروش این بازیکن با رقمی پایین تر از ارزش واقعی اش ندارد و به همین دلیل او بسیاری از مشتری های چند ماه قبل خود را از دست داده است. گفتنی است پاری سن ژرمن در حال حاضر اولین و دومین بازیکنان گرانقیمت تاریخ فوتبال را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها