کد خبر : 1687611 | 14 خرداد 1399 ساعت 23:28 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

از اسپانیا به پرتغال و لهستان

رونمایی از انتقال شکست خورده لالیگایی محبی! (عکس)

بر اساس اعلام سخنگوی باشگاه سپاهان مذاکرات این باشگاه با باشگاه گرانادا - تیم نهم اسپانیا متوقف شده است و طرفین بر سر محمد محبی به تفاهم نرسیده اند.

رونمایی از انتقال شکست خورده لالیگایی محبی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی که فصل گذشته با قراردادی کمتر از 100 میلیون تومان بازیکن شاهین شهرداری بوشهر بود و به همراه این تیم صعود به لیگ برتر را تجربه کرد روزهای رویایی را در فصل جاری سپری کرد. ابتدای فصل او با عقد قراداد سه ساله به عضویت تیم سپاهان درآمد و خیلی زود در این تیم تبدیل به مهره ثابت و مطئمنی شد. محمد محبی توامان هم به تیم امید دعوت شد و هم تیم ملی و به سبب نیمکت نشینی علیرضا جهانبخش در برایتون و عدم حضور او در اردوی تیم ملی برای تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 به میدان رفت و همه این اتفاقات در فصل جاری برای او رخ داد و به این ها دعوتنامه رسمی باشگاه گرانادا برای باشگاه سپاهان را اضافه کنید.

 

جالب اینکه بدانید محمد محبی برای جدایی از سپاهان و حضور در یک تیم خارجی با دردسر زیادی مواجه نخواهد شد؛ با اینکه او سه فصل به این تیم ایرانی تعهد دارد. بر اساس مفاد موجود در قرارداد محمد محبی، این بازیکن با پرداخت 125 هزار دلار می تواند اردوی تیم سپاهان را ترک کند. باشگاه گرانادا که از مفاد این قرارداد مطلع است حاضر به پرداخت این مبلغ به باشگاه سپاهان بود اما مشکل از جایی آغاز شد که میزان حقوق در نظر گرفته برای محمد محبی کم بود و مورد موافقت بازیکن تیم ملی قرار نگرفت. باشگاه گرانادا در اولین فصل حضور محمد محبی در این تیم برای او دستمزد ماهانه 7 هزار یورویی در نظر گرفته بود که این بازیکن بعد از مشورت با دوستان مورد اعتماد خود و هم چنین برآورد هزینه های زندگی در اسپانیا به این نتیجه رسید قبول این پیشنهاد برای او سخت است. به همین خاطر به باشگاه اسپانیایی پاسخ منفی داد و فعلا این مذاکرات متوقف شده است. به نظر می رسد محمد محبی در صحبت هایی که با مدیر برنامه های خود داشت و این صحبت ها به باشگاه گرانادا انتقال پیدا کرده است عنوان کرده برای حضور در تیم اسپانیایی دست کم 15 هزار یورو دستمزد ماهانه می خواهد. باشگاه گرانادا هر چند روند مذاکرات با محمد محبی را متوقف کرده است اما در حال بررسی این پیشنهاد است و از آنجایی که زمان زیادی تا شروع فصل بعد باقی مانده است ممکن است در آینده با جدیت بیشتری به این پیشنهاد فکر کند.

 

گفتنی است باشگاه سپاهان در مذاکره با باشگاه گرانادا مبلغ رضایتنامه محمد محبی را 250 هزار دلار اعلام کرد، در حالی که مفاد موجود در قرارداد 125 هزار دلار است. با این حال محمد محبی به خاطر اینکه در باشگاه سپاهان چهره شد اعلام کرد مشکلی با درخواست ارایه شده از سوی باشگاه سپاهان در صورت رضایت باشگاه اروپایی ندارد. با این حال همانطور که عنوان شد دلیل متوقف شدن مذاکرات طرفین دستمزد اندکی بود که باشگاه گرانادا برای محمد محبی درنظر گرفته بود. این بازیکن به صراحت به باشگاه اسپانیایی اعلام کرده با 7 هزار یورو قادر به بازی برای این تیم در لالیگا نیست.

 

باشگاه لژیا ورشو – صدرنشین لیگ لهستان هم خواهان بخدمت گیری محمد محبی است و حاضر به برآورده کردن خواسته های این بازیکن و باشگاه سپاهان است. با وجود جدیت در پیشنهاد ارایه شده بازیکن بوشهری سپاهان مایل به بازی در تیم های بزرگ تری است و اگر موفق به حضور در ترکیب گرانادا نشود احتمالا راهی تیم های پرتغالی خواهد شد. جایی که مهدی طارمی همشهری محمد محبی در آنجا چهره شد و به لطف درخششی که در فصل جاری داشت هم اکنون مورد توجه تیم های مطرحی چون پورتو و بنفیکا قرار گرفته است. به نظر می رسد تکلیف محمد محبی در ماه ژوئن مشخص شود.

 

دیدگاه‌ها