کد خبر : 1687738 | 15 خرداد 1399 ساعت 19:23 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام و گرفتن وام ۱۷۵ میلیون پوندی از دولت انگلیس

گفته می شود که باشگاه تاتنهام برای مقابله با مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا ۱۷۵ میلیون پوند وام دریافت خواهد کرد.

تاتنهام و گرفتن وام ۱۷۵ میلیون پوندی از دولت انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شده که باشگاه‌ها با مشکلات اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم کنند. تیم‌های اروپایی در این مدت هیچ درآمدی از روش های معمول مثل حق پخش تلویزیونی و بلیت فروشی نداشته اند و به نظر می رسد که مورد دوم یعنی عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ها تا مدت زمان زیاد دیگری نیز ادامه خواهد داشت.

 

بر اساس ادعای اتلتیک باشگاه لندنی تاتنهام از تسهیلات مالی دولت بعد از شیوع ویروس کرونا استفاده کرده است و وام ۱۷۵ میلیون دلاری را دریافت خواهد کرد. این وام در ابتدا به طور کامل به آنها پرداخت می‌شود و با نرخ سود نیم درصدی بازگردانده خواهد شد.

 

 

1483932

 

 

گفته می شود که باشگاه تاتنهام تا پایان یافتن دوران محدودیت‌های مربوط به ویروس کرونا با حدود ۲۰۰ میلیون پوند ضرر مالی روبرو خواهد شد. لازم به ذکر است که این تسهیلات مالی در ماه مارس توسط دولت انگلیس مورد تصویب قرار گرفت و برخی از شرکت‌های هواپیمایی نیز از آن استفاده کرده اند.

 

همه مشکلات مالی برای تاتنهام در حالی اتفاق افتاد که آنها حتی از جمله باشگاه هایی بودند که تا ۲۰ درصد از حقوق بازیکنان و اعضای خود را کاهش دادند. این در حالی است که تاتنهام سال گذشته سود ۶۹ میلیون پوندی را به ثبت رساند تا درآمد آنها به بیش از ۴۶۰ میلیون پوند برسد و باشگاه لندنی از این لحاظ در جایگاه هشتم بین تمام تیم های دنیا قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها