کد خبر : 1687739 | 15 خرداد 1399 ساعت 19:38 | 154K بازدید | 0 دیدگاه

حرکت جالب فوق ستاره پرتغالی؛

میخ؛ راهکار جدید کریس رونالدو برای بهتر شدن!(عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس برای بالا بردن سرعت خود از ایده جالبی استفاده کرده است.

میخ؛ راهکار جدید کریس رونالدو برای بهتر شدن!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا این کشور را ترک کرد و راهی زادگاه خود یعنی مادیرا در پرتغال شد. با این حال فوق ستاره پرتغالی بعد از یک مدت زمان تقریبا طولانی اخیراً به ایتالیا بازگشت تا در تمرینات یوونتوس شرکت کند.

 

 

1498945

 

 

انتظار می‌رود که بازیکنان بعد از دوری دو ماهه از تمرینات با افت بدنی مواجه شوند اما در روزهای گذشته مشخص شد که کریستیانو رونالدو حتی نسبت به دوران قبل از قرنطینه نیز آماده تر به نظر می رسد و کاملا آماده حضور دوباره در مستطیل سبز است.

 

نکته قابل توجه دیگر درباره کریستیانو رونالدو این است که توتو اسپورت ادعا می کند که فوق ستاره پرتغالی در تمرینات اخیر بیانکونری از نوع جدیدی از میخ های استوک استفاده کرده است. میخ هایی که بیشتر در کفش های استوک راگبی بازان مورد استفاده قرار می گیرد و این مزیت را به آن ها و حالا رونالدو می‌دهد که بتوانند سرعت شان را افزایش دهد.

 

 

1500955

 

 

این موضوع اما اصلاً ایده جدیدی نیست چراکه پیش از این ستاره الجزایری مون پولیه یعنی اندی دلورت هم از این میخ های استوک استفاده کرده بود. جالب‌تر اینکه استفاده از چنین روشی برای این بازیکن ۲۸ ساله جواب داده بود و او در فصل جاری رقابت‌های لیگ یک فرانسه رکورد سرعت ۳۶.۸ کیلومتر بر ساعت را به ثبت رسانده بود.

 

 

1500956

 

 

در واقع به نظر می‌رسد که این میخ ها بیشتر از اینکه فلزی باشند از جنس لاستیک هستند و همچنین از قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردارند و نتیجه آن نیز افزایش یافتن سرعت بازیکن در هنگام استارت دادن است.

 

همه اینها نشان داد که فوق ستاره پرتغالی هر روز به دنبال راهکار جدیدی برای پیشرفت کردن است و به نظر می رسد که برای موفقیت دست به انجام هر کاری می زند؛ اتفاقی که طی سالهای اخیر نیز رونالدو آن را به خوبی نشان داده است.

دیدگاه‌ها