کد خبر : 1687772 | 16 خرداد 1399 ساعت 01:38 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

خورشیدی: نمی‌توانیم خود سر اردو تشکیل دهیم

مشاور تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: باید بگویم شایعه استفاده ورزشکاران از مواد نیروزا صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم.

خورشیدی: نمی‌توانیم خود سر اردو تشکیل دهیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، علی اکبر خورشیدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص زمان آغاز اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: طی تماسی که با علی مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری داشتم از او در مورد زمان آغاز اردوها تعیین تکلیف کردم که قرار شد به محض بهتر شدن شرایط اردوها را استارت بزنیم. نمی‌توانیم خودسر و بدون هماهنگی با مسئولان اردویی را تشکیل دهیم و تابع دستورات مسئولان وزارت ورزش هستیم.

 

وی افزود: به کمک مسئولان فدراسیون و همچنین هیئت‌های استانی در حال شناسایی افراد مستعد هستیم تا بتوانیم آنها را به بدنه تیم ملی اضافه کنیم. تمام هدفگذاری ما تشکیل تیم ملی با کیفیت است.

 

مشاور تیم ملی وزنه‌برداری بانوان تصریح کرد» خوشبختانه تمامی نفرات در شرایط خوبی از لحاظ آمادگی قرار دارند و به صورت روزانه وضعیت آنها را رصد می کنیم، به نحوی که حتی به آنها برنامه‌هایی داده‌ایم تا خارج از محدوده عمل نکنند.

 

خورشیدی در واکنش به شایعات مطرح شده مبنی بر استفاده وزنه‌برداران از مواد نیروزا گفت: این موضوع هم حاشیه جدیدی است که به تازگی توسط برخی افراد صورت گرفته تا از این طریق به تیم ملی لطمه بزنند. تمام این شایعات واقعیت ندارد و در تمامی اردوها زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی از ورزشکاران تست دوپینگ گرفته می‌شود و این طور نیست که ورزشکاران را به حال خودشان رها کنیم تا هر طور که می‌خواهند رفتار کنند. احساس می‌کنم این صحبت‌ها بیشتر شبیه به حسادت است.

دیدگاه‌ها