کد خبر : 1687813 | 16 خرداد 1399 ساعت 11:46 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

کذب است؛ با پیمانکار تسویه حساب کرده ایم

صالحی پور: مسئول کمپ به بازیکنان بی‌احترامی می کرد

سرپرست تیم مسجد سلیمان خبر مربوط به بدهی این باشگاه به کمپ تمرینی این تیم در تهران رد کرد.

 صالحی پور: مسئول کمپ به بازیکنان بی‌احترامی می کرد

به گزارش"ورزش سه " شب گذشته خبری منتشر شد که نفت مسجد سلیمان که در کمپ تمرینی پژوهشگاه احمدآباد مستوفی تهران اردو زده بود بدون پرداخت مبلغ بدهی 400 میلیونی اش به این کمپ، آنجا را ترک کرده است. در این خبر آمده بود که اعضای تیم نفت مسجد سلیمان به بهانه تست کرونا کارت های خود را از مسئولان این کمپ گرفته و دیگر برنگشته اند موضوعی که مدیرتیم فوتبال نفت مسجد سلیمان آن را تکذیب می کند. سروش صالحی پور مدیرتیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این ارتباط گفت:"این موضوع کاملا کذب است. ما بابت بدهی به کمپ تمرینی احمدآبادمستوفی چند روز پیش یک فقره چک بابت تسویه حساب دادیم."


او افزود:" ما چکی به مبلغ 312 میلیون تومان به پیمانکار دادیم اما متاسفانه بعد از گرفتن چک تسویه ایشان زیر همه چیز زد و گفت بابت قرارداد جدید باید پیشاپیش چک بدهید. هیچ باشگاهی در دنیا از قبل پول نمی دهد. ایشان بعد از اینکه چک را از ما گرفت سه چهار روزی بی احترامی می کرد، جلوی بازیکنان را می گرفت ، گفته بود به بازیکنان ناهار و یا شام ندهند. "


سرپرست تیم نفت مسجد سلیمان همچنین گفت:" طرف دیگر ماجرا هم این بود که شاهین بوشهر و یکی دو تیم دیگر به کمپ آمده بودند و به نظر می رسید ایشان دنبال قطع همکاری با ما بود. وقتی دیدیم ایشان به بازیکنان ما بی احترامی می کند با مدیریت باشگاه صحبت کردیم و ایشان جایی را با یک سوم قیمت و با کمک یکی از همشهریان مسجد سلیمانی گرفتند."


او در ارتباط با گرفتن کارت های بازیکنان از کمپ هم گفت:" ما نه کارتی داده بودیم و نه کارتی گرفتیم. دروغ ایشان آنجایی مشخص می شود که اگر کسی به هتل برود تا تسویه حساب نکند نمی تواند کارتش را تحویل بگیرد. آنجا حراست و مسئول دارد. ما فقط به خاطر بی احترامی های ایشان که جلوی بچه های ما را می گرفت و به مهمانسرا و آشپزها اعلام کرده بود به بچه ها غذا ندهند از آنجا رفتیم و خداراشکر جایی را با یک سوم قیمت گرفتیم."


صالحی پور گفت:" من دیروز اتفاقا با این آقا صحبت کردم و خواستم که بابت این 5 روز به ما فاکتور بدهد تا برای تسویه اقدام کنیم و اصلا صحبتی از چهارصد میلیون نبود چون این موضوع کذب محض است.ما به این پیمانکار 5 روز حضورمان در آنجا را بدهکار هستیم که در حدود 20-30 میلیون تومان می شود و هر زمان به ما فاکتور بدهد کارهای تسویه را انجام می دهیم."


مدیرتیم نفت مسجد سلیمان در آخر گفت:" من فکر می کنم اینکه چند تیم دیگر به کمپ آمده بودند دلیل اصلی این کار بود. یکی از مشکلات این بود که باشگاه شاهین بوشهر به خاطر اینکه اعلام شد ما یک بازیکن کرونایی داریم به کمپ گفته بود یا جای ما است یا نفت مسجد سلیمان در حالی که بازیکن ما که تستش مثبت بود در قرنطینه بود و در کمپ حضور نداشت.

دیدگاه‌ها