کد خبر : 1687871 | 16 خرداد 1399 ساعت 16:58 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

این تصمیم لیگ بعدی را نیز با وقفه روبرو خواهد کرد؛

روانخواه: برگزاری لیگ فقط روی کاغذ ممکن است!

امید رونخواه مخالف برگزاری مسابقات لیگ یک است و می گوید این تصمیم تبعاتی برای فوتبال ایران به همراه خواهد داشت.

روانخواه: برگزاری لیگ فقط روی کاغذ ممکن است! 

به گزارش "ورزش سه"، امید روانخواه در حاشیه جلسه دانش افزایی مربیگری که به همت مجتبی جباری و با تدریس چراغپور برگزار شد، اینطور حرف هایش را در گفتگو با خبرنگار ما آغاز کرد: این دو روز را در خدمت آقا مجتبی و جلال چراغپور بودیم. فکر می کنم کلاس های خوبی بود. کلاس خوبی است و کمک می کند به افزایش دانش مربیان لیگ برتر و لیگ یک.


او درباره مفید بودن کلاس ها ادامه داد: بله هر جایی که بحث در فوتبال باشد مطمئنا مفید است. تبادل نظر می شود. به هر حال این همه بازیکن خوب در کلاس هستند و مدرس هم که آقای چراغپور است.


روانخواه در مورد شروع مجدد لیگ بیان کرد: همه روی کاغذ می گویند لیگ برگزار خواهد شد ولی در عمل این کار غیرممکن است. مسئولان فدراسیون پزشکی می گویند پروتکل ها را رعایت می کنیم ولی ما الان هشت جلسه است که در تمرین هستیم و کسی به ما سر نزده است. مهم این است که می توانیم پروتکل ها را رعایت کنیم یا خیر که من می گویم خیر. 


او افزود: حالا عده ای می گویند همه در حال کار هستند و فقط فوتبالیست ها تعطیل شده اند ولی آمار روز به روز به خاطر همین بی احتیاطی های در حال افزایش است. از طرفی بازیکنان عصای دست ما هستند و وقتی 5 ، 6 بازیکن مربی کرونا داشته باشند، چطور می خواهید بازی کنید. این موضوع در مسابقات بدتر هم می شود و در صورتی که مسابقات شروع شود، به دلیل مثبت شدن تست کرونا بازی ها به تاخیر خواهد افتاد و فصل بعد هم به مشکل خواهیم خورد.


حرف های امید روانخواه در رابطه با چگونگی شرایط تست گیری در اردوی نیروی زمینی بود که او تاکید کرد شرایط مالی این موضوع برای این تیم وجود ندارد.

دیدگاه‌ها