کد خبر : 1687941 | 16 خرداد 1399 ساعت 22:39 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

خاوی مارتینز:

لواندوفسکی بهترین شماره 9 جهان است

خاوی مارتینز، بازیکن اسپانیایی بایرن مونیخ به تمجید از رابرت لواندوفسکی پرداخت.

لواندوفسکی بهترین شماره 9 جهان است


به گزارش "ورزش سه"، ستاره لهستانی و گلزن بایرن برای پنجمین سال متوالی از رکورد 40 گل در یک فصل گذشته و در حال سپری کردن بهترین روزهای دوران ورزشی اش است.  خاوی مارتینز مدعی شد لواندوفسکی بهترین مهاجم نوک جهان است و باید تا ماه آگوست و مرحله نهایی لیگ قهرمانان به این روند ادامه دهد.

 

خاوی مارتینز به مارکا گفت: "لواندوفسکی بهترین سال دوران ورزشی اش را پشت سر می گذارد. او مانند یک حیوان درنده و بهترین شماره 9 در جهان است. امیدوارم شرایط لواندوفسکی تا ماه آگوست اینگونه ادامه یابد.

 

1499959

 

ترس از احتمال پیوستن لواندوفسکی به رئال مادرید؟ نه، زیرا بازیکنان بزرگی بایرن را ترک کرده اند و همیشه به خوبی جایگزین برای آنها پیدا شده است.

 

شرایط جاشوا کیمیچ؟ او یک رهبر متولد است و می داند تیمش را چگونه رهبری کند. اگر همین حالا نیز کیمیچ را یک بازیکن افسانه ای ندانیم، در آینده چنین اتفاقی رخ خواهد داد. 

 

کار کردن با هانسی فلیک؟ او مدت ها در کنار یواخیم لوو کار کرده و چیزهای زیادی آموخته است. حالا ما نیز شبیه به تیم ملی آلمان بازی می کنیم. شخصیت فلیک برای باشگاهی مثل بایرن ایده آل است و او من را به یاد ویسنته دل بوسکه می اندازد و او نیز می خواهد بازیکنان متوجه اهمیت کار تیمی بشوند."

دیدگاه‌ها