کد خبر : 1688000 | 17 خرداد 1399 ساعت 13:00 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

دلیخت: رونالدو بهترین بازیکن این نسل است

ماتیس دلیخت ستاره هلندی یوونتوس با تمجید از کریستیانو رونالدو همبازی‌اش در این تیم می‌گوید رونالدو بزرگترین فوتبالیست این نسل است.

دلیخت: رونالدو بهترین بازیکن این نسل است

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دلیخت مدافع هلندی یوونتوس با ستایش از کریستیانو رونالدو همبازی بزرگ پرتغالی‌اش در این تیم می‌گوید رونالدو بزرگترین فوتبالیست این نسل است.

 

1500224

 

دلیخت که این فصل بعد از انتقالش به یوونتوس از آژاکس فرصت بازی کردن و تمرین در کنار ابرستاره پرتغالی را داشته ضمن تمجید از او در گفتگو با توتواسپورت گفت:" رونالدو بهترین فوتبالیست این نسل است و برای جوانترها الگویی فوق‌العاده است. من همیشه سعی می‌‌کنم با دقت کردن به رونالدو الگو گرفتن از او بازیکن بهتری بشوم. او حتی در تمرینها هم جدیت و شور و شوق فوق‌العاده‌ای دارد و آدم اصلا باورش نمی‌شود که سن او 35 سال باشد".

 

مدافع هلندی یوونتوس در ادامه گفت:" ما تیم خیلی خوبی داریم که بازیکنان درجه‌یکی دارد. جالب‌تر از همه ولی بازیکنان اهل آمریکای جنوبی هستند. من علاوه بر رونالدو از کیفیت پائولو دیبالا و رودریگو بنتانکور هم لذت می‌برم. هر دوی آنها تکنیک بی‌نظیری دارند. به خصوص رودریگو که کمتر از آنچه باید به او توجه شده. او آینده درخشانی در پیش دارد". 

 

1493557

 

دلیخت در ادامه از بوفون دروازه‌بان کهنه‌کار یووه هم تمجید کرده و گفت:" جیجی عملا در نقش پدر من است. او 42 ساله است! تصورش را بکنید. ولی واقعیت این است که وقتی در حال بازی است اگر نگاهش کنید می‌گویید امکان ندارد بیشتر از 30 سال داشته باشد. او مرد بزرگی است و هر وقت به او نیاز داشته باشم به من نه نمی‌گوید. من که از او درسهای زیادی یاد می‌گیرم".

 

 

دیدگاه‌ها