کد خبر : 1688008 | 17 خرداد 1399 ساعت 13:23 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

تیم های بزرگ می‌خواستند با ما بازی کنند

خانبان: کی‌روش ما را صاحب سبک کرد

مهرداد خانبان آنالیزور تیم پرسپولیس می‌گوید: در دوره کارلوس کی‌روش تیم ملی صاحب سبک شد و تیم های بزرگ دنیا می‌خواستند با ایران بازی کنند.

خانبان: کی‌روش ما را صاحب سبک کرد

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد خانبان آنالیزور تیم پرسپولیس امروز در فدراسیون فوتبال حضور یافت و پس از آن در گفتکو با خبرنگاران درباره آغاز تمرینات گفت: خداراشکر شرایط طوری شد که بازیکنان به تمرین برگشتند؛ این شغل مربیان و بازیکنان است و از وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا تشکر می‌کنم که شرایط را به وجود آوردند که بازیکنان به زمین برگردند. ما هم با رعایت پروتکل ها در تمرین شرکت می‌کنیم و شرایط خوبی داریم.

 

او درباره حضور در فدراسیون عنوان کرد: من مطالباتی از گذشته و از جام جهانی که دو سال پیش دارم و همچنین یک قرارداد باز با فدراسیون داریم و حتی اداره مالیات پیگیر این قرارداد است و همچنین پاداش های صعود بعد از گذشت دو سال باقی مانده و آمده ام که پیگیری کنم.

 

خانبان در مورد شرایط پرسپولیس هم گفت: خداراشکر شرایط خوبی است و بهتر است مربیان در این باره صحبت کنند. اما با تمهیداتی که آقای پیروانی و آقای گل محمدی داشته اند، شرایط تیم هرروز بهتر می‌شود و طبق برنامه پیش می‌رویم.

 

وی در خصوص حضورش در تیم ملی هم توضیح داد: صحبتی نشده، زمانی که آقای ویلموتس آمدند من ایران نبودم. صحبتی از طرف آقای ساکت شد و من جلسه ای را با ایشان داشتم و حتی برای بازی با کره هم ویزا برای من تهیه شد اما در نهایت به توافق نرسیدیم و متاسفانه نتوانستم به آقای ویلموتس کمکی کنم و درباره آقای اسکوچیچ هم صحبتی نشده. من با آقای ویلموتس صحبتی نکردم، آقای ساکت صحبت کردند و ایشان هم مشتاق بودند که از فوتبال آسیا و لیگ شناخته داشته باشند و من هم با سابقه 100 بازی با تیم ملی در این منطقه گزینه خوبی بودم اما با فدراسیون به توافق نرسیدیم.

 

مهرداد خانبان در پایان با اشاره به حضور ویلموتس اظهار داشت: حتما بررسی لازم صورت گرفت که ایشان آمدند، مربی سطح پایینی نبودند اما به نظرم بهتر بود مربی با تفکرات کی روش می‌آوردیم که آپدیت شده و جوان تر باشد. ما در 8 سالی که آقای کیروش بود 50 میلیون دلار برای ایشان، کمپ، هزینه اجاره و... پرداخت کردیم و ایشان تیم ملی را صاحب سبک و احترام در دنیا کرد و تمام تیم های بزرگ دنیا ایتالیا، برزیل، کرواسی و... دوست داشتند با ما بازی کنند چون تیم ملی ما صاحب سبک بود؛ سبک دفاعی. آن ها دوست داشتند با ما بازی کنند تا اگر در جام ملت های اروپا به تیمی خوردند که دفاع لایه ای و منظمی مثل ایران دارد، تمرین کرده باشند. شاید ما با ویلموتس صاحب فوتبال تهاجمی می‌شدیم اما صحب سبک نمی‌شدیم، باید واقع بین باشیم؛ فوتبال ما پتانسیل این که در فوتبال دنیا صاحب سبک هجومی شود و تیم های بزرگ دنیا بخواهند که با ما بازی کنند را ندارد.

دیدگاه‌ها