کد خبر : 1688193 | 18 خرداد 1399 ساعت 11:01 | 8.4K بازدید | 2 دیدگاه

استارت تمرینات تراکتور با ۴ غایب بزرگ؟

احتمال دارد تیم تراکتور تمریناتش را بدون حضور چهار بازیکن شاخص خود استارت بزند.

استارت تمرینات تراکتور با ۴ غایب بزرگ؟

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال تراکتور که هنوز به طور رسمی آغاز تمرینات خود را اعلام نکرده، احتمالا در هفته آینده این کار را خواهد کرد اما امکان دارد که ساکت الهامی در غیاب چهار بازیکن اصلی تیمش را هدایت کند.


جفرسون یوری و حمزاوی عکاشه دو بازیکن خارجی هستند که هنوز خود را به ایران نرسانده‌اند. یوری پیش از ترک تبریز، درخواست جدایی داد و در این باره مذاکراتی هم داشت و شاید هرگز به تبریز نیاید اما عکاشه در روزهای اخیر به سفارت ایران در الجزایر نیز مراجعه کرده و به دنبال راهی برای بازگشت است.


همچنین دو کاپیتان تیم تراکتور یعنی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی نیز وضعیت مبهمی دارند. دژاگه در آلمان حضور دارد و در صحبت های قبلی هم تاکید کرده که به خاطر شرایط کرونایی ایران و مخالفت با برگزاری لیگ، ترجیح می‌دهد که به ایران برنگردد. شجاعی اما در ایران است و الهامی انتظار دارد حداقل او خود را به اردوی تیم معرفی کند.


تنها خارجی باقی مانده تراکتور ویلیام میمبلا است که خیلی مورد توجه ساکت الهامی قرار ندارد و باید دید در ۹ بازی آینده چه وضعیتی خواهد داشت. نکته عجیب این که در فاصله دو هفته تا شروع لیگ، تقریبا تمام تیم ها تمرینات خود را به صورت رسمی آغاز کرده‌اند اما تراکتور اوضاع متفاوتی را دنبال می‌کند.

دیدگاه‌ها