کد خبر : 1688461 | 19 خرداد 1399 ساعت 15:30 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

مجوز پرتاب آب دهان و شادی گل جمعی در لالیگا

لالیگا از هفته پیش رو از سرگرفته خواهد شد و بر خلاف بوندسلیگا، پروتوکل های اجرایی با اندکی تفاوت همراه خواهد بود.

مجوز پرتاب آب دهان و شادی گل جمعی در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، از پنجشنبه پیش رو فوتبال در اسپانیا نیز از سر گرفته خواهد شد. ابتدا قرار است نیمه دوم بازی آلباسته و رایووایه کانو از دسته دوم اسپانیا که به تعویق افتاده بود، برگزار شود و سپس روز جمعه لالیگا با دربی شهر سویل بین سویا و رئال بتیس فعالیتش را مجددا شروع خواهد کرد. شنبه بارسا در زمین مایورکا به میدان می رود و یکشنبه نیز رئال مادرید میزبان ایبار خواهد بود.

در واقع اسپانیا پس از آلمان، اولین کشور اروپایی خواهد بود که فوتبال را از سر خواهد گرفت.

 

 

1501711

 

 

پروتوکل های لالیگا تقریبا مشابه با بوندسلیگا خواهد بود اما با چند تفاوت.

در لالیگا همچون بوندسلیگا هر مربی می تواند تا 5 تعویض انجام دهد و فهرست بازیکنان روی نیمکت به 23 نفر افزایش یافته است. این هفته در بوندسلیگا 8 مربی از 4 تعویض و 7 مربی نیز از 5 تعویض استفاده کردند.

 

 

1498558

 

 

در لالیگا اما قرار بر این شده که در صورت پرتاب آب دهان از سوی بازیکنان به زمین، داور اخطار ندهد. همچنین بازیکنان مجاز خواهند بود که در صورت به ثمر رسیدن گل، آن را به صورت جمعی جشن گرفته و گلزن را در آغوش بگیرند. اتفاقی که در آلمان با اخطار مواجه خواهد شد و البته در چند بازی نیز این قانون زیر پا گذاشته شده است.

همچنین پیش از شروع بازی، کاپیتان ها با یکدیگر و نیز داور دست نخواهند داد و بین بازیکنان نیمکت نشین نیز باید فاصله اجتماعی رعایت شود.

 

 

دیدگاه‌ها