کد خبر : 1688630 | 20 خرداد 1399 ساعت 12:45 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

ماروتا

لائوتارو برود، اینتر یک ستاره بزرگ جذب می‌کند

جوزپه ماروتا مدیر اجرایی ارشد اینترمیلان می‌گوید در صورت ترک باشگاه توسط لائوتارو مارتینز، این باشگاه یک ستاره بزرگ جذب خواهد کرد.

لائوتارو برود، اینتر یک ستاره بزرگ جذب می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی ارشد باشگاه اینترمیلان می‌گوید امیدوار است بارسلونا از فعال کردن بند آزادسازی لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی این تیم صرفنظر کند ولی با اینحال ماروتا می‌گوید در صورت جدا شدن لائوتارو، نراتزوری یک ستاره بزرگ به جای او جذب خواهد کرد.

 

1501899

 

در هفته‌های اخیر شایعات درباره جدایی لائوتارو از اینتر و پیوستن او به بارسلونا اوج گرفته. بند آزادسازی قرارداد او که ماروتا به آن اشاره دارد 111 میلیون یورو قیمت دارد. ماروتا دوباره تکرار کرد که اینتر قصد و علاقه‌ای به فروش لائوتارو ندارد اما اگر چاره‌ای جز رضایت به جدایی او نداشته باشد دست روی دست نگذاشته و یک ستاره بزرگ را به میلان می‌آورد.

 

ماروتا در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" صحبت کردن درباره آینده لائوتارو در حال حاضر مشکل است. ولی من به لائوتارو می‌گویم فعلا روی زمان حال تمرکز داشته باش. ما هنوز ادامه فصل را در پیش داریم و هدفهایی داریم که باید به آنها برسیم".

 

مدیر ارشد اینتر در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" اینتر علاقه و تمایلی به فروش لائوتارو ندارد. او جوان است و آینده خودش را دارد و یکی از اعضای مهم پازل آنتونیو کونته است. ولی البته نباید از بند آزادسازی او غافل شویم. نمی‌دانم بارسلونا چه فکری در سر دارد. شاید آنها هم گزینه‌های جایگزینی داشته باشند. امیدوارم حاضر نشوند مبلغ بند آزادسازی‌اش را بپردازند. ولی اگر لائوتارو برود یک بازیکن بزرگ به جای او خواهد آمد".

 

دیدگاه‌ها