کد خبر : 1688781 | 21 خرداد 1399 ساعت 09:45 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندو مورینتس

لائوتارو به راحتی در بارسا و رئال جا می‌افتد

فرناندو مورینتس ستاره سابق اسپانیایی می‌گوید لائوتارو مارتینز برای هر دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید خرید خیلی خوبی خواهد بود.

لائوتارو به راحتی در بارسا و رئال جا می‌افتد

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو مورینتس ستاره سابق فوتبال اسپانیا و تیم ملی این کشور هم به ماجرای انتقال لائوتارو مارتینز آرژانتینی به فوتبال اسپانیا وارد شده و می‌گوید پیوستن لائوتارو به یکی از دو تیم بارسا یا رئال برای هر دو باشگاه بزرگ این کشور اتفاقی بسیار خوب خواهد بود.

 

1500513

 

در هفته‌های اخیر  شایعات درباره پیوستن لائوتارو مارتینز ستاره اینتر به بارسا اوج گرفته. این در حالی است که گزارش شده رئال مادرید هم به او علاقه‌مند است. بند آزادسازی قرارداد لائوتارو با اینترمیلان 111 میلیون یورو گزارش شده است.

 

فرناندو مورینتس، ستاره سابق رئال مادرید می‌گوید پدیده آرژانتینی برای بازی کردن در هر دو  غول بزرگ فوتبال اسپانیا ایده‌آل است و براحتی می‌تواند هم در بارسا و هم در رئال جا بیفتد. او در این باره گفت:" ما در اسپانیا بازیکنان و مربیان آرژانتینی بزرگ زیادی داشته‌ایم. آرژانتینی‌ها ژن رقابت‌جویی دارند که در تمام دنیا در کمترجایی پیدا می‌شود".

 

مورینتس در ادامه صحبتهایش گفت:" بارسلونا علاقه زیادی به خرید لائوتارو دارد ولی صحبتهایی هم درباره تمایل رئال مادرید نسبت به او مطرح شده. هر چند من فکر می‌کنم بارسا شانس بیشتری دارد. لائوتارو یکی از بهترین مهاجمین دنیا است و به نظرم می‌تواند در هر دو تیم جا بیفتد و به راحتی بازی کند".

 

 

دیدگاه‌ها